ניהול לקוחות ומעקב אחר לקוחות פוטנציאלים

קוח שניהל אתכם משא ומתן עבור מוצר מסוים ולא הגיע אתכם לעמק השווה, אינו בהכרח לקוח אבוד, אתם אמורים לראות אותו כפוטנציאל שעדיין לא מומש. נסו להבין מדוע הוא לא רכש את המוצר שהצעתם לו בשיחה טלפונית או אולי  בפגישה עמו פנים מול פנים, זוהי דרך להזכיר לו כי אתם עדיין מעוניינים בו כלקוח, הציעו לו התנסות של מוצר מסוים שאתם מוכרים אפילו בחינם, כך הוא ישתמש בו ואף ימליץ עליו בפגישותיו אם לקוחות וחברות אחרות, כל מטפלים בהתנגדויות של לקוחות והופכים אותם ללקוחות מרוצים, זהו ניהול לקוחות נכון שכל חברה  שמבינה בעסקים אמורה לדעת. 

לקוח שניהל אתכם משא ומתן עבור מוצר מסוים ולא הגיע אתכם לעמק השווה, אינו בהכרח לקוח אבוד, אתם אמורים לראות אותו כפוטנציאל שעדיין לא מומש. נסו להבין מדוע הוא לא רכש את המוצר שהצעתם לו בשיחה טלפונית או אולי  בפגישה עמו פנים מול פנים, זוהי דרך להזכיר לו כי אתם עדיין מעוניינים בו כלקוח, הציעו לו התנסות של מוצר מסוים שאתם מוכרים אפילו בחינם, כך הוא ישתמש בו ואף ימליץ עליו בפגישותיו אם לקוחות וחברות אחרות, כל מטפלים בהתנגדויות של לקוחות והופכים אותם ללקוחות מרוצים, זהו ניהול לקוחות נכון שכל חברה  שמבינה בעסקים אמורה לדעת. 

מאוד נוח וקל לחזור ללקוח קיים

ברור שבמערכת של ניחול לקוחות קל לחזור ללקוח קיים שאתם מכירים ומשוחחים עמו מדי פעם, השימור שלו הוא מאוד חשוב עבורכם העניקו ללקוחות הקיימים הטבות בכל פעם וכך תהיו סמוכים ובטוחים כי הם יישארו לקוחות נאמנים של החברה. צרפו גם לקוחות חדשים לרשימת ההפצה שלכם, כך גם הם יזכו בהטבות והשקיעו בהם אפילו יותר מאמץ על מנת לזכות בהם כלקוחות קבועים של החברה, ניחול לקוחות נכון מצדכם, יעלה את רווחיות העסק ויוסיף שם טוב לחברה.

לקוח נאמן כערובה להצלחתה של החברה

נאמנות, היא תכונה המייצגת את הערכים שלנו, איך אנו רוצים שהחברה שלנו תיראה ללקוחות, שם טוב של חברה מבוסס במיוחד על נאמנות ואמינות וזה מצריך מאמץ כמו ניהול לקוחות תקין, אמת בפרסום מוצרים ובמבצעים, גם החדרת שיטת ניהול לקוחות והיחס של העובדים אליהם חשוב,  העובדים אמורים לעבוד לפי הערכים של הארגון והם עוברים הכשרה לכך, הם אמורים ליצור מערכת יחסים אמינה עם הלקוחות ולשרת אותם נאמנה בדיוק כמוכם המנהלים. לקוחות שיקבלו יחס אמין וטוב, יהיו הלקוחות שלכם לאורך שנים.  זכרו כי בכל מצב "יחס גורר יחס" כשם שתתייחסו אל הלקוחות, כך תצפו לקבל את אותו היחס. ברגע שהעובדים שלכם ישתפו עמכם פעולה וינקטו גישה דומה כמו שלכם, אז זכיתם. ניהול לקוחות ברמה גבוהה, תלוי  בהתנהלות נכונה של החברה.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

גלו כיצד מערכת My Business CRM מייעלת את הפעילות העסקית, משפרת קשרי לקוחות ומגדילה הכנסות לעסקים קטנים ובינוניים. פתר...
grad1
למדו כיצד לשווק את העסק שלכם בוואטסאפ בצורה יעילה ובטוחה, תוך הימנעות מחסימות. מדריך מקיף על כללי המדיניות של וואטסאפ, פרקטיקות מומלצות, ושימוש נכון ב-API העסקי.

איך לקדם את העסק בוואטסאפ מבלי להיחסם: המדריך המלא לשיווק חכם ובטוח

למדו כיצד לשווק את העסק שלכם בוואטסאפ בצורה יעילה ובטוחה, תוך הימנעות מחסימות. מדריך מקיף על כללי המדיניות של וואטסאפ...
grad1
גלו כיצד יכולת ה-coexistence הייחודית מאפשרת לעסקים להשתמש בו זמנית באפליקציית וואטסאפ לעסקים וב-Cloud API, לשמור על היסטוריית צ'אט מסונכרנת ולשפר את התקשורת עם לקוחות.

וואטסאפ API ו-coexistence: שילוב עוצמתי לתקשורת מוצלחת עם לקוחות

גלו כיצד יכולת ה-coexistence הייחודית מאפשרת לעסקים להשתמש בו זמנית באפליקציית וואטסאפ לעסקים וב-Cloud API, לשמור על ...
grad1
גלו כיצד שילוב וואטסאפ במוסך יכול לשפר את תקשורת הלקוחות, לייעל תהליכים, להגביר שקיפות ולבנות אמון, עם דגש על פתרונות חכמים כמו Rise.

פתרונות וואטסאפ למוסכים: לשדרג את השירות ולייעל את העבודה

גלו כיצד שילוב וואטסאפ במוסך יכול לשפר את תקשורת הלקוחות, לייעל תהליכים, להגביר שקיפות ולבנות אמון, עם דגש על פתרונות...
grad1
גלו כיצד וואטסאפ יכול לייעל באופן דרמטי את תהליכי החזרי המס לשכירים, לאסוף מסמכים בקלות, לשפר את התקשורת עם הלקוחות ולהביא לאוטומציה חכמה שתחסוך זמן וכסף. כלים כמו Rise מבית MyBusiness מציעים פתרון כולל לעסקים בתחום.

פתרונות וואטסאפ לחברות החזרי מס לשכירים: ייעול, אוטומציה ושיפור חווית לקוח

גלו כיצד וואטסאפ יכול לייעל באופן דרמטי את תהליכי החזרי המס לשכירים, לאסוף מסמכים בקלות, לשפר את התקשורת עם הלקוחות ו...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...