TL;DR – שורות תחתונות
- My Business CRM מסייעת לעסקים קטנים ובינוניים לייעל את פעילותם ולהגדיל הכנסות על ידי ריכוז ניהול לקוחות ותהליכי מכירה.
- המערכת מאפשרת אינטראקציות מותאמות אישית עם לקוחות, אוטומציה של משימות וניהול מכירות יעיל יותר.
- היא משפרת שיתוף פעולה בין צוותים ומספקת מבט-על על העסק לקבלת החלטות מבוססות נתונים.
- My Business CRM מותאמת לשוק הישראלי, בנויה בעברית, מאובטחת בסטנדרטים גבוהים וכוללת תמיכה צמודה.
- השקעה במערכת CRM מניבה תשואה משמעותית בטווח הארוך דרך שימור לקוחות, הגדלת מכירות וייעול תהליכים.
העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשרי הלקוחות?
השוק העסקי, נמצא כבר תקופה ארוכה במצב של חוסר וודאות, הפוגע בעיקר בעסקים קטנים ובינוניים. בעולם העסקים המתפתח והמשתנה, הצורך של אותם עסקים בהגדלת הכנסות ובמיקוד וייעול הפעילות העסקית שלהם, רק עולה.
מסיבות אלו, להיות איש עסקים ו\או איש מקצוע מנוסה, זה כבר לא מספיק כדי לנהל עסק מצליח ויציב. חשוב להבין גם בניהול עסק, תהליכי מכירה ושיווק, מעקב אחר לקוחות, הגדלת מכירות ועוד.
מערכת My Business CRM, מהווה את הפתרון האידיאלי עבור עסקים קטנים ובינוניים המחפשים פתרון עסקי חכם, מוכח הנתפר לצרכיהם. המערכת מסייעת רבות לאותם עסקים, אשר עדיין משתמשים בפתרונות שאינם אופטימליים ומחפשים מערכת המרכזת את כל הפעילויות הקשורות לניהול לקוחות ותהליכי המכירה שלהם.
בעזרתה, הם יוכלו להסתכל על פעילות העסק שלהם ממבט על, לתכנן את הפעילויות העסקיות שלהם ולשפר את התקשורת עם הלקוחות שלהם.
אז, אם אתם מחפשים לשפר את פעילות העסק שלכם ולהגדיל את ההכנסות שלכם, My Business CRM זהו הפתרון האולטימטיבי עבורכם.
הנה רק כמה מהדרכים המראות כיצד מערכת CRM יכולה להועיל לעסק שלך:
1. אינטראקציות אישיות עם לקוחות
על ידי שמירה של כל פרטי הלקוחות במקום אחד, כל בעל עסק יכול להתאים אישית את התקשורת איתם ולספק להם חווית לקוח טובה יותר. בנוסף, המערכת יכולה לעזור גם בזיהוי דפוסים והעדפות פרטניות ומאפשרת לצפות את צרכי הלקוחות, כך שניתן לתת להן מענה מראש.
2. התייעלות העבודה השוטפת בעסק
מערכת CRM הופכת משימות ידניות לאוטומטיות, חוסכת זמן ומאפשרת לצוותים בעסק, להתמקד בפעילויות בעלות ערך גבוה יותר כמו בניית קשרים וסגירת עסקאות. בזכות התזכורות האוטומטיות, דוחות העבודה והמשימות במערכת, אף אינטראקציה עם לקוח לא נופלת בין הכיסאות.
3. ייעול ניהול המכירות הכולל:
o איסוף וקליטת לידים אוטומטית ממקורות שונים כמו דפי נחיתה באינטרנט, טופסי צור קשר ועוד. כך, כל עסק יכול לשלוט על תהליך קליטת הלידים ולוודא שכל ליד מטופל בצורה מקצועית ואפקטיבית ולא נופל בין הכיסאות.
o ניהול תהליכי מכירה באופן מסודר ויעיל יותר.
o חלוקת עבודה: המערכת מסייעת לצוותי המכירות לחלק את העבודה והמשימות לביצוע בצורה יעילה יותר ולשתף מידע חשוב ביניהם בצורה חסכונית ואפקטיבית.
o שליחת הצעות מחיר וכן הלאה.
4. שיפור שיתוף הפעולה בין הצוותים בעסק
מערכת CRM מאפשרת למחלקות והצוותים השונים בעסק, לעבוד בשיתוף פעולה יעיל יותר על ידי שיתוף מידע על הלקוחות, מעקב אחר התקדמות העסקאות והקצאת משימות רלוונטיות לפי מחלקות \ צוותים. בצורה זו, ניתן לשפר בקלות את התקשורת הפנים ארגונית ולהבטיח עבודה משותפת ויעילה יותר לעבר אותן המטרות.
תועלות מערכת CRM של My Business
הטמעת מערכת CRM היא אמנם לא זולה, אך זוהי השקעה שתניב תשואה משמעותית לעסק בטווח הארוך. למעשה, מחקרים הראו שהשקעה במערכת יכולה לספק החזר של עד פי שמונה מהסכום שהושקע בהטמעתה.
הסיבה לכך, היא שהמערכת יכולה לשפר באופן משמעותי את שימור הלקוחות, להגדיל את המכירות ולייעל את תהליכי העבודה. כל אלו, תורמים רבות לעסק ולאורך זמן, יכולים להוביל להגדלת הרווחים באופן משמעותי.
אנו ב-My Business CRM, מזמן הבנו שניהול הלקוחות ותהליכי המכירה בעסקים בתחומים שונים, אלו משימות לא פשוטות כלל, במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים. זו הסיבה שפיתחנו מערכת חזקה, יעילה וממוקדת, לניהול קשרי הלקוחות בעסקים קטנים בינוניים.
אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי ולכן, המערכת שלנו בנויה בעברית, כך שההתנהלות והשימוש בה הוא נוח במיוחד ואתגרי השפה אינם מהווים בעיה. בנוסף, צוות המומחים שלנו תומך באופן שוטף בכל העסקים שלנו, כדי שיפיקו את המיטב משימוש במערכת.
המערכת שלנו, נועדה לסייע לעסקים וארגונים בישראל לנהל את תהליכי המכירה, תהליכי שירות הלקוחות וניהול ההכנסות שלהם, במקום אחד. עם דוחות בקרה וניטור מסודרים בהתאמה אישית, הנהלת חשבונות חכמה וממשק נוח וגמיש בעברית, כל בעל עסק יכול להישאר מעודכן בפעילות העסקית שלו בזמן אמת ולקבל החלטות מונחות נתונים בקלות.
ב-My Business CRM, אנו מתייחסים ברצינות לאבטחת מידע ותשתיות ולכן, המערכת שלנו, בנויה עם סטנדרט האבטחה הגבוה ביותר כדי להגן על הנתונים העסקיים של כל עסק וארגון.
לסיכום, מערכת My Business CRM היא המפתח לניהול עסקי יעיל וממוקד. המערכת מעניקה לכם את כל הכלים הדרושים לניהול הלקוחות ותהליכי המכירה בעסק, בליווי צמוד של המומחים שלנו.
שאלות נפוצות
מהי מערכת My Business CRM ולמי היא מיועדת?
מערכת My Business CRM היא פתרון עסקי חכם המיועד לעסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לייעל את ניהול הלקוחות, תהליכי המכירה והשיווק שלהם. היא מרכזת את כל הפעילויות הללו במקום אחד.
כיצד My Business CRM מסייעת בשיפור קשרי לקוחות?
המערכת שומרת את כל פרטי הלקוחות במקום אחד, מאפשרת התאמה אישית של התקשורת איתם, מזהה דפוסים והעדפות ומאפשרת לצפות את צרכיהם, מה שמוביל לחווית לקוח טובה יותר.
אילו יתרונות יש למערכת בהקשר של התייעלות העבודה השוטפת?
המערכת הופכת משימות ידניות לאוטומטיות (כמו תזכורות ודוחות), חוסכת זמן ומאפשרת לצוותים להתמקד בפעילויות בעלות ערך גבוה, כגון בניית קשרים וסגירת עסקאות.
איך המערכת מייעלת את תהליכי המכירה?
היא מאפשרת קליטת לידים אוטומטית ממקורות שונים, ניהול מסודר של תהליכי מכירה, חלוקת עבודה יעילה בצוות, ושליחת הצעות מחיר בקלות, ובכך מבטיחה טיפול מקצועי בכל ליד.
האם המערכת מותאמת לשוק הישראלי?
כן, המערכת בנויה בעברית, מותאמת במיוחד לצרכים של עסקים וארגונים בישראל, וכוללת תמיכה שוטפת ממומחים מקומיים.
מה לגבי אבטחת מידע במערכת My Business CRM?
המערכת בנויה עם סטנדרט האבטחה הגבוה ביותר, כולל תקן ISO 27001 ותשתיות ענן מתקדמות, כדי להגן על הנתונים העסקיים של כל לקוח.
האם מערכת CRM היא השקעה משתלמת?
מחקרים מראים שהשקעה במערכת CRM יכולה לספק החזר של עד פי שמונה מהסכום שהושקע, בזכות שיפור שימור לקוחות, הגדלת מכירות וייעול תהליכי עבודה.
מוכנים לחולל מהפכה בעסק שלכם? מערכת ה-CRM של My Business היא הפתרון המושלם לניהול לקוחות, ייעול תהליכי מכירה ושיווק, והגדלת רווחיות. עם ממשק בעברית, התאמה אישית ואבטחת מידע מהשורה הראשונה, אתם בדרך להצלחה. צרו איתנו קשר עוד היום, או הירשמו ל-14 יום ניסיון חינם וגלו את הכוח שבניהול חכם!