Import / Export table

Mybusiness allows you to import your own data to any of your database table.

No data was found

Import

Mybusiness allows you to import your own data to any of your database table.

Beforeimporting, please make sure that:

1. The file is saved in a  CSV (Comma-Separated Values) format.

2. Each field name in your CSV file matches a field name in the designated table.

3. The file has a maximum of 5,000 rows.

4. If you have a date field, make sure it's in the following format: MM/DD/YYYY

The three fixed fields that Mybusiness adds to your table are self-generated (Id, updatedat, createdat). 

Make sure that all the fields match exactly in your file and your Mybusiness table as shown in the next example (Name, Number, Date):

To start, go to your table and press the  button.

In the new window that opened, select or drag your file to the designated area. After doing so, you will see a short preview of your data. Make sure it all appears correctly!

That’s it! Now you can use your imported data to any of your tables!

Export

Simply hit the  button from inside any table and save the CSV file on your device. The file will consist of the complete table, including the three extra fields (Id, updatedat, createdat).

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.