MyChat

ניהול שיחות בערוצי וואטסאפ ומייל מול לקוחות ולידים

No data was found
8-111
סוג מדריך:

הגדרות והקמה

הגדרת ערוצי וואטסאפ ואימייל, הגדרת סטטוסים של נציגים ושיחות
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1
סוג מדריך:

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
Human pointing to businessman icon, Select leader concept. Marketing customer targeting concept.
סוג מדריך:

תפריט מערכת MyChat ומבנה דפי השיחות

פירוט דפי השיחות השונים וההבדלים ביניהם
1-111
סוג מדריך:

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.
סוג מדריך:

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
מדריך זה מציג את ממשק הניהול של צ'אטבוטים במערכת MyChat, מפרט את הכפתורים והפעולות האפשריות, ומסביר את שלבי העבודה הבסיסיים בהגדרה ועריכה של צ'אטבוט.
סוג מדריך:

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
Customer,Relationship,Management,(crm),Concept.,Businessman,Click,On,Button,With
סוג מדריך:

הצגת שיחות מהצ'אטבוט ב-MyChat ובכרטיס הלקוח

סוגים-שונים01
סוג מדריך:

צ'אטבוטים

צ'אטבוטים לייעול תהליכים עסקיים
טוען עוד מדריכים