תוכנות לניהול עסק – CRM על כל גרסותיה זוכה לפופולריות רבה במגזר העסקי בישראל.
מעטים הם שלא מכירים תוכנות לעסק אלו, אך נסביר כי מדובר במערכת איסוף מידע, הפקת דוחות, מעקב וכלי עזר ניהולי. תוכנה לניהול עסק – CRM משמשת עיניים, אוזניים ויד ימינו של כל מנהל.
החשיבות של מערכת ניהול עסק לארגון באה לידי ביטוי בהתייעלות ארגונית, קבלת החלטות, חיסכון במשאבים, ניהול קשרי לקוחות, שיפור השירות ועוד. כמו כן התוכנה מביאה עמה רשימה ארוכה של יתרונות והמלצות שלא כדאי יהיה לפספס.
מהי תרומתה של מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות?
אחד היתרונות הבולטים ביותר שמביאה עמה מערכת ניהול לעסק – CRM הוא ניהול קשרי לקוחות. גיוס לקוחות חדשים ושימור הקיימים הוא יעד בסיסי בעבור כל בית עסק, ולכן כל כלי מקצועי שמסייע לבעל העסק בניהול מערכת יחסים אישית עם הלקוח ללא מאמץ ניכר מתקבל בברכה.
בין היתר, מערכת לניהול עסקים – CRM, מאפשרת לבעל העסק לזהות במהירות וקלות את הלקוחות הקבועים ולהעניק להם עדיפות. המערכת תוכל לזהות האם הלקוח כבר פנה אל החברה בעבר, האם הוא קיבל שירות הולם ומתי כדאי יהיה לפנות אליו שוב. כמו כן, תוכנה לניהול עסק CRM מסוגלת גם לזהות לקוחות חוזרים או כאלו שפונים אל המחלקה מספר פעמים. באמצעות רשימות של לקוחות ופניות קודמות אפשר יהיה ליצור קשר יזום עם הלקוחות הקיימים ולהציע להם מבצעים מיוחדים ללקוחות נאמנים.
למעשה, מערכת CRM מרכזת את כל המידע על הלקוחות במקום אחד, כולל נתונים על התקשורת עם הלקוחות, היסטוריית רכישות, פניות שירות ועוד. כאשר כל המידע נגיש בצורה ברורה ומהירה, קל יותר לנהל את הקשרים עם הלקוחות ולתת שירות אישי ומותאם. וכך, כאשר כל התקשורת עם הלקוחות מנוהלת בצורה יעילה וכל המידע עליהם נגיש לצוות השירות, קל יותר לספק שירות מהיר ואיכותי, שמוביל לשיפור שביעות רצון הלקוחות ושימורם לאורך זמן.

מהי תרומתה של תוכנה לניהול עסק – CRM למחלקת מכירות?
נציגי מכירות טלפוניים שיודעים כיצד לסגור עסקאות הם נכס לכל חברה. מנהלי מחלקת המכירות משקיעים משאבים רבים בפיתוח כישורי מכירה והפעלת סדנאות והדרכות, ובכדי לעודד את הנציגים למכור עוד ועוד ישנן גם עמלות גבוהות שמצטרפות לכל מכירה.
בעזרת מערכת לניהול העסק יכולים המנהלים במחלקה לבצע מעקב צמוד אודות התפוקה הכללית של המחלקה והתפוקה האישית של כל אחד מהעובדים. בכפוף לנתונים שמספקת המערכת אפשר יהיה לקבל החלטות מקצועיות בדבר העסקת נציגים חדשים, תגמולים, תגבור שעות עבודה ועוד.
מדוע מערכת CRM היא השקעה שמצדיקה את עצמה?
כפי שניתן להבין, המידע שמספקת מערכת לניהול עסק – CRM יקר ערך לאין שיעור בעבור בעלי העסקים. גישה אל מידע כה מדויק מאפשרת קבלת החלטות נכונות, הפקת לקחים מהירים ובעיקר התייעלות.
אי לכך, כאשר נשארים עם אצבע על הדופק, המשאבים מנוצלים כראוי ומתקבלות החלטות נכונות, לכן בהשוואה ליתרונות שמביאה עמה מערכת ה- CRM העלות שלה הופכת מזערית. בתוך זמן קצר יצליח הארגון להחזיר את ההשקעה ולשפר בצורה משמעותית את התפקוד הארגוני.
תוכנה מתקדמת ויעילה לניהול משימות
תוכנה לניהול עסק מסוג CRM מהווה כלי חשוב שיכול לסייע לעסקים גם לנהל את משימות בצורה יעילה. למשל, המערכת מאפשרת לעקוב אחרי לידים והזדמנויות מכירה, לראות באיזה שלב הם נמצאים ולהקצות משימות לצוות המכירות בהתאם, מה שמבטיח שאף ליד לא יישכח ושכל הזדמנות תנוהל בצורה יעילה.
כמו כן המערכת מאפשרת להגדיר משימות לכל חברי הצוות ולעקוב אחרי ההתקדמות שלהן. ניתן להגדיר תזכורות, להקצות משימות לפי עדיפויות ולוודא שכל המשימות מתבצעות בזמן ובצורה הטובה ביותר.
בנוסף, באמצעות מערכת CRM, צוותים יכולים לשתף מידע, להוסיף הערות ולתקשר אחד עם השני בצורה מסודרת ומרוכזת. הדבר משפר את התקשורת הפנימית ומונע כפילויות או חוסר הבנה. המערכת גם מספקת כלי אנליטיקה ודוחות מפורטים על הביצועים העסקיים, מכירות, שירות לקוחות ועוד, מה שמאפשר לעסקים להבין את המגמות, לזהות בעיות ולבצע שיפורים בהתאם.
למעשה, מערכת CRM לניהול משימות מאפשרת לעסקים לנהל פרויקטים מורכבים, להגדיר משימות לכל שלב בפרויקט ולעקוב אחרי ההתקדמות, מה שמבטיח שכל הפרויקט יתנהל בצורה מסודרת ובזמן.
עוד מגוון פונקציות לניהול העסק
מלבד מה שכבר הוזכר, תוכנה לניהול עסק Mybusiness CRM מספקת עוד מגוון פונקציות חשובות לעסקים, המסייעות בהליכי שיווק, ניהול של מוקד פניות, הנהלת חשבונות, ניהול פרויקטים, פיתוח וממשקים, אוטומציות וטריגרים, ניהול ובקרה ועוד.
אתם יכולים להתנסות במערכת שלנו בחינם, ולאחר מכן להזמינה באחד מיני המסלולים המוצעים על ידנו, שמתוכם כל עסק יכול לבחור בזה שמתאים לצרכיו.
להזמנת תוכנה לניהול עסק ולקבלת למידע נוסף בנושא צרו קשר עם MyBusiness ב- 077-6049599.