CRM ראשי תיבות של CUSTOMER RELAIONSHIP MANAGEMENT (ובעברית: ניהול קשרי לקוחות)
הינה מערכת מתקדמת המאפשרת לכם לדלות נתונים שונים אודות העדפותיהם האישיות של כלל קהל הלקוחות שלכם אודות מוצרים ושירותים המוצעים להם על ידיכם. מערכת
CRM היא למעשה תוכנה לניהול קשרי לקוחות, המיועדת לכל עסק בכל תחום ובכל סדר גודל.
מערכת CRM מבוססת על מגוון נרחב של מודולים מתקדמים המאפשרים לכם בכל רגע נתון נתונים שונים אודות הלקוחות שלכם, החל מפריטי מידע כלליים (גיל, מין, מקום מגורים), דרך נתוני עסקאות קודמות שבוצעו על ידי הלקוח ועד לנתונים שונים אודות העדפותיו האישיות של כל לקוח ולקוח.
ארגונים, חברות ובתי עסק, המנהלים את עסקיהם על פי הנתונים השונים המונפקים באמצעות המערכת,
יכולים לייעל את מערך השיווק והמכירות שלהם, ולבסס את כלל המידע השיווקי המונפק מהם לצרכי מכירה מיידיים.
מערכת CRM עוזרת לכם גם לנהל את כלל צרכי המשרד באופן שוטף, וזאת באמצעות מודולים שונים המותקנים בתוך המערכת ומאפשרים לכם ממשקי ניהול לצרכי הנהלת חשבונות, ניהול מלאי, ניהול מערכות גבייה, ניהול ספקים, ניהול עמדות מכירה ועוד.
לוקחים את העסק צעד אחד קדימה!
בסביבה העסקית והתחרותית של ימינו, כל בעל עסק מחויב לנהל את כלל עניינינו בצורה יעילה יותר, יצירתית יותר ודינמית הרבה יותר. מערכת CRM המאפשרת לכם ליהנות משפע של מודולים מתקדמים, עוזרת לכם לבסס את כלל הנתונים השונים ולהפוך אותם לאמצעי שיווק ומכירה.
לדוגמא: במידה ואתם מזהים תנועה ערה של לקוחות מאזור מגורים מסוים למוצר או שירות ספציפי המוצע על ידיכם,
מומלץ לבסס מבצע מכירות שיגדיל את השימוש במוצר או בשירות, ויאפשר לכם להגדיל את הרווח הישיר כתוצאה מכך, והכול באמצעות שימוש מתקדם ב-מערכת CRM
כיום, יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את הכוח הטמון במידע רלוונטי אודות הרגלי צריכה של קהל הלקוחות שלכם, וכפועל יוצא מכך,
עושים הכול על מנת להפוך את נתוני המידע היבשים לחומר גלם יצירתי לצרכי שיווק ומכירה. במידה וגם אתם רוצים להגדיל באופן משמעותי את יכולות הניהול שלכם, זה הזמן להתקנת מערכת CRM בבית העסק שלכם.