הרבה מעבר ל CRM רגיל
תכונות כלליות של המערכת
שיווק
- הזנה אוטומטית של לידים והזדמנויות מכירה מערוצים שונים תוך איתור כפילויות ושמירת מידע שיווקי חשוב ניתוב לידים לאנשי מכירות בצורה אוטומטית על פי כללים עסקיים של הארגון.
- מיון וסיווג לידים לפי קמפיין וערוץ שיווק.
- קליטת רשימות לידים מאקסל.
- דוחות, שאילות ודאשבורדים המציגים בזמן אמת נתונים ותובנות על הפעילות השיווקית.
- MyCampaigns – בניית דפי נחיתה, פילוח אוכלוסיות דיוור לפי פרמטרים מדוייקים ומורכבים, שליחת דיוורים והודעות ס.מ.ס.
מכירות
- מסך Pipeline המאפשר שיקוף קל וברור על תהליכי המכירה.
- ניהול תהליכי המכירה לפי סבירות ותוחלת המכירה.
- יצירת תזכורות למעקב באופן יזום ע"י המשתמש או באופן אוטומטי להידוק המעקב אחר תהליכי המכירה.
- שליחת הצעות מחיר לחתימה דיגיטלית מתוך המערכת.
- דוחות ודאשבורדים לנציגי ומנהלי מכירות המשקפים תמונת מצב עדכנית ותובנות על תהליכי המכירה במערכת.
ניהול קשרי לקוחות
- ניהול פרטי לקוחות ואנשי קשר אפיון וחלוקה שלהם לפי תחומים וסוגים שונים.
- Timeline - ריכוז כל הפעילויות והאירועים של הלקוח בציר זמן כרונולוגי.
- שליחת מיילים והודעות sms מתוך המערכת.
- הגדרת שאילתות ומסכי חיפוש על כל השדות במערכת.
- ניהול פורטל לקוחות המאפשר שיקוף נתונים נבחרים מהמערכת ללקוח.
My Chat
- תיעוד כלל התקשורת עם הלקוח בכרטיס אחד ב- WhatsApp, אימייל וצ'אטבוט
- תיעוד מלא של כל השיחות במקום אחד.
- אינטגרציה מובנית עם מערכת ה-CRM וקישור השיחות להליכי מכירה ושירות לקוחות.
- מעקב SLA ומדדי שירות.
- ניתוח זמני תגובה והמתנה.
- דוחות ביצועים מותאמים אישית.
- מענה אוטומטי מחוץ לשעות העבודה.
- ניתוב חכם לנציג המתאים ביותר.
- תבניות מענה מותאמות אישית.
ניהול מוקד פניות
- פתיחת פניות שונות ללקוחות ממגוון ערוצים - טפסים אינטרנטיים, מייל, פקס, פורטל לקוחות ועוד.
- הקצאת פניות אוטומטית לנציגים על פי כללים קבועים מראש.
- הפעלת כללים אוטומטיים ו workflow לכל סוג פנייה המאפשרים לשקף תמונת מצב עדכנית ללקוח או לגורמים פנימיים סביב תהליך הטיפול בפניה .
- ניהול SLA וסיווגים שונים של פניות במערכת.
- שמירת היסטוריה לכל השינויים בפנייה.
- אפשרות להגדרת צבעים לפי דחיפות הפנייה.
- דוחות ודאשבורדים לנציגי ומנהלי שירות לקוחות המאפשרים לכם להציף את המתרחש בעולמות השירות שלכם.
ניהול משימות ופעילויות
- יצירת משימות ופעילויות במערכת תוך ההגדרת תאריכי יעד והקצאתם למשתמשים נוספים במערכת.
- יצירת תזכורות וביצוע מעקב אחר משימות ופעילויות.
- סנכרון ליומני גוגל ו-365.
- קביעת פעילות רבת משתמשים.
- דוחות ודאשבורדים של משימות ופעילויות פתוחות לנציגים ומנהלים על מנת לשקף בבירור את הנושאים הפתוחים ודורשים טיפול.
הנהלת חשבונות
- הפקת מסמכים חשבונאיים חתומים דיגיטלית ללא הגבלת כמות.
- סליקת כרטיסי אשראי וביצוע חיובים רגילים ומחזוריים (ריטיינר).
- יצירת דפי תשלום.
- קביעת כללי גביה ותזכורות אוטומטים.
- דאשבורד הכנסות המפרט מצב הכנסות ותקבולים על פני תקופות שונות ומוצרים שונים.
ניהול מכללות
- הגדרת קורסים ושיעורים במערכת.
- שיבוץ סטודנטים לקורסים ושיעורים בהתאמה.
- מעקב ותיעוד אחר נוכחות הסטודנטים בשיעורים כולל הזנת ציונים לבחינות.
- ניהול יומן כיתות .
- ניהול מרצים ומתן אפשרות למרצה להזין נוכחות בממשק ייעודי.
ניהול פרויקטים
- ניהול ומעקב פרויקטים.
- איסוף ודיווח שעות עבודה.
- הגדרת הערכות שעות למשימות ומדידת ביצוע אל מול שעות בפועל.
- הפקת דוחות ניהוליים ומידע אודות הפרויקט.
פיתוח וממשקים
- יכולות התאמה רחבות מאוד לתהליכי עבודה מגוונים ומורכבים- הוספת יישויות (טבלאות) ושדות לתוכנת ה-CRM. היכולות הללו מאפשרות למנהל המערכת לייצר תיעוד ומעקב של תהליכים נוספים בארגון שלאו דווקא מנוהלים במעסגרת מערכת CRM קלאסית.
- ממשק Drag and Drop לשינוי מבנה המסכים השונים במערכת.
- יכולות פיתוח והתאמה ב Javascript / HTML.
- API מלא לכל ישויות המערכת.
- חיבור ל Zapier.
- יכולת התממשקות למערכות BI, ERP, מרכזיות, מערכות דיוור ועוד.
אוטומציות וטריגרים
- טריגרים לביצוע פעולות אוטומטיות בעת יצירת/עדכון או תזמון מראש . המנגון מאפשר יצירה ועדכון של אוביקטים בתוך המערכת.
- טריגרים אוטומטיים לביצוע עדכונים למשתמשי המערכת או לגורמים חיצוניים – שליחה של מיילים ואסאמסים כתוצעה מעדכון או חוסר עדכון של נתונים במערכת מאפשרים לכם תמיד להיות עם היד על הדופק על המתרחש במערכת ולשקף לגורמים חיצוניים רלוונטיים מידע מבוקש.
- טריגרים מתוזמנים על בסיס תאריך.
- הגדרת טפסים דינמית במערכת. המערכת מאפשרת הבניה של טופס הזנת נתונים בצורה דינמית על פי פרמטרים המוגדרים ע"י המשתמש. תכונה זו מסייעת להזנת הנתונים במערכת בצורה ברורה למשתמש, הגדרת שדות חובה ומילוי ערכי ברירת מחדל בצורה חכמה.
- שליחת דוחות מתוזמנים בצורה אוטומטית.
ניהול ובקרה
- דוחות, דאשבורדים ושאילתות בהתאמה אישית – דרך מצויינת לשקף מידע חשוב לכלל הארגון. כמו כן, ניתן להגדיר מסכי דשבורד המאפשרים עבודה ישירה למשתמש הקצה ממסך הכניסה.
- מחולל דוחות, שאילתות וגרפים מובנה הכולל את כלל השדות במערכת, כולל אלו שנוספו ע"י הלקוח.
- ייצוא מהיר של דוחות לאקסל בצורה ידנית או מתוזמנת.
- מנגנון ניהול הרשאות ומשתמשים מתקדם הכולל את כלל שדות המערכת.
- הרשאות אבטחת מידע מתקדמות – הגבלת IP, איפוס סיסמה כפוי, FA2 ועוד.