יישום תוכנה לניהול עסק – CRM בארגון Mybusiness Websuite הנה כל שינוי בשיטות העבודה הקיימות בארגון או בחברה דורש הטמעה נכונה ותקופת הסתגלות.
גם העובדים שיבינו את היתרונות שמביאה עמה תוכנה לניהול עסק – CRM וישמחו לקראת השינוי, יתמודדו עם קושי בשינוי שיטת העבודה הנוכחית. הרגלי עבודה הם דבר שנוי במחלוקת.
ניתן לומר כי ההרגלים מעניקים לעובדים ביטחון ומשמרים את תפוקת העבודה, אך ניתן גם לומר כי הם מקבעים את המחשבה ומקשים על הטמעת שינויים.
כאשר רוכשים מערכת חדשה חשוב יהיה להציג את השינוי בצורה חיובית. העובדים צפויים לחשוש לקראת המערכת החדשה. החשש שלהם נובע מהיכולת של מערכת למדוד את תפוקת העבודה, לעקוב אחר הנתונים 24 שעות ביממה,
לאתר תהליכי עבודה לא יעילים ובעיקר לאתר את התחומים בהם ניתן לקצץ ולמנוע הוצאות מיותרות. ההחלטה ליישם תוכנה לניהול עסק – CRM בארגון מבורכת, לאחר תקופת ההסתגלות העובדים יקבלו את השינוי בברכה.
אך בכדי לעשות זאת יהיה על המנהלים להוביל את השינוי בנחישות,
אמפטיה והבנה.
יישום מוצלח של תוכנה לניהול עסק – תוכנה לניהול עסק בארגון כמו כל מערכת מחשוב אחרת גם הטמעת תוכנה לניהול עסק – CRM מתחילה בהדרכה טכנית אודות הפונקציות במערכת והפעלת הממשק.
בשלב הראשון כדאי יהיה להדריך את המנהלים ואת העובדים שיעבדו עם המערכת באופן שוטף.
בשלב הבא אפשר יהיה להדריך עובדים נוספים כאשר הצוות שכבר מכיר את המערכת משמש לתמיכה.
כניסת המערכת לעסק מלווה בתמיכה טכנית של צוות מקצועי אדיב ומיומן.
הצוות מציע מענה לשאלות, מדריך ומסייע בהתאמה אישית של המערכת לכל משתמש.
בכדי להפיק את המיטב מתוכנה כמו תוכנה לניהול עסק – CRM יש צורך בניסיון. תהליך ההטמעה דורש לא מעט סבלנות. לא ניתן לצפות לקבל תפוקה מלאה מהמערכת כבר לאחר מספר ימים.
ניהול נכון דורשת תכנון ותקופת הסתגלות. חשוב לנהל את הטמעת ה- תוכנה לניהול עסק – CRM בארגון בהתאם לתכנית אסטרטגית שכוללת גם יעדים מוגבלים בזמן.
הגדירו בתכנית את הציפיות שלכם ותוכלו לבחון לאחר כחודש את המענה שמעניקה תוכנת ה- תוכנה לניהול עסק – CRM ואת היתרונות שהביאה עמה הרכישה.
ללא הגדרה ספציפית של יעדים וציפיות קשה יהיה למדוד את ההצלחה.
בכדי לקבל מענה מלאה מהמערכת יש להגדיר את הצרכים ולאפשר לצוות הטכני לבצע את השינויים הדרושים בהתאם. כמו כל מערכת אחרת, גם CRM זקוקה ליעדים קונקרטיים למימוש מידי לצד יעדים לטווח הארוך.