מערכת לניהול העסק, משלבת את הפרקטיקות, האסטרטגיות והטכנולוגיות בהן חברות משתמשות על מנת לנהל ולנתח אינטראקציות ונתונים ארגונים פנימיים וחיצוניים לאורך מחזור החיים של העסק, במטרה לשפר את ההתנהלות העסקית מבחינת:
- התקשורת של ההנהלה עם העובדים.
- ניהול חשבונות.
- תכתובות פנימיות וחיצוניות.
- ואפשרות להבין את התמונה המלאה של ניהול העסק, עם נתונים שמרוכזים במקום אחד, ושניתן לגשת אליהם בכל רגע ומכל מקום.
מערכת לניהול העסק כוללת גם ניהול קשרי שירות הלקוחות, מסייעת בשמירת שביעות הרצון של הלקוחות מהשירותים והמוצרים, ומאפשרת הנעת צמיחה במכירות.
חיבור בין בית העסק לבין הלקוחות
מערכת לניהול העסק מתפקדת גם כמערכת ניהול קשרי לקוחות (ו (CRMומאגדת נתוני לקוחות על פני ערוצים שונים, או נקודות מגע בין הלקוח לחברה, כולל חיבור לאתר האינטרנט של החברה, הצגת פרטי קשר, מערכת דיוור ישיר, חומרי שיווק והתנהלות ברשתות החברתיות.
מערכות CRM יכולות גם לספק לצוות הפונה ללקוחות מידע אישי מפורט של הלקוחות, היסטוריית רכישה, העדפות קנייה, ותיעוד התקשורת של הלקוחות עם בית העסק.
רכיבי מערכת לניהול העסק
ברמה הבסיסית ביותר, מערכת לניהול העסקת מאגדת מידע ומסמכים הנוגעים לניהול העסק, למסד נתונים של CRM, כך שמשתמשים יוכלו לגשת אל המערכת ולנהל את הנתונים ביתר קלות. תוכנת MybusinessCRM כוללת פונקציות נוספות רבות שהופכות את המערכת לשימושית יותר.
חלק מהפונקציות האלה כוללות אפשרות לארגן את הנתונים הקשורים להנהלת החשבונות של העסק, ניהול המכירות, השיווק, וכמובן המגעים עם הלקוחות.
בהתאם ליכולות המערכת, אוטומציה של תהליכים שונים הנוגעים לזרימת עבודה, כגון משימות, לוחות זמנים, והתראות על ביצוע משימות, נותנים למנהלים את היכולת לעקוב אחר ביצועים ופורודוקטיביות על בסיס המידע שנרשם במערכת.
אוטומציה שיווקית
מערכת לניהול העסק כוללת יכולות אוטומציה שיווקית למיכון משימות חוזרות ונשנות כדי לשפר את מאמצי השיווק בנקודות שונות במחזור החיים של העסק.
לדוגמא, כאשר לקוחות פוטנציאליים למכירות נכנסים למערכת, היא יכולה לשלוח להם חומרי שיווק באופן אוטומטי, בדרך כלל באמצעות דואר אלקטרוני או הרשתות החברתיות, במטרה להפוך את הליד ללקוח.
אוטומציה להגברת כוח המכירות
כלי אוטומציה של כוח מכירות עוקבים אחר אינטראקציות של לקוחות ומבצעים אוטומציה של פונקציות עסקיות מסוימות במחזור המכירות, הנחוצות על מנת לעקוב אחר לידים ולמשוך ולקבל לקוחות חדשים.
אוטומציה של זרימת עבודה
מערכת לניהול העסק עוזרת לעסקים לייעל תהליכים על ידי ייעול עומסי עבודה ארציים, ומאפשרת לעובדים להתמקד במשימות יצירתיות ברמות גבוהות יותר.
ניהול משאבי אנוש
מערכת MybusinessCRM מסייעת במעקב אחר מידע על עובדים, כגון מידע יצירת קשר, וביקורות על ביצועים והטבות בחברה. התנהלות זו מאפשרת למחלקת משאבי אנוש לנהל בצורה יעילה יותר את כוח העבודה הפנימי.