מערכת לניהול לקוחות היא תוכנה שמקבצת אליה את כול נתוני הלקוחות שהוזנו לעסק, התוכנה היא מודול אחד מבין כמה שתוכנת CRM MyBusiness מכילה, מודולים אחרים הינם מנהל משימות העסק, פיקוח על לוחות הזמנים, יצירת תזכורות, ניהול לידים, ניהול פרויקטים ולמעשה פיקוח על כול היבט בעסק, מערכת ניהול לקוחות היא הפן בתוכנה שעוסק בשימור לקוחות העסק, באופני התשלום שלהם, בהעדפות שלהם, שביעות רצונם מהשירות וכד', המערכת מקיפה את יחסי הלקוח- עסק ומאפשרת קבלת תמונה שלמה אשר מקיפה יחסים אלו. מערכת ניהול לקוחות חשובה במיוחד באקלים הכלכלי הלא וודאי של תקופתנו ובסביבה היזמית תחרותית של עולם העסקים, בעזרתה העסק יכול לשמור על לקוחותיו, לייצר לעצמו ערך מוסף מיתוגי שמתבטא בזיהוי העסק ומיתוגו בתודעת הלקוח והפצת שמו הטוב בפירסום חינם שמפה לאוזן, במרבית הפעמים זהו הפירסום הטוב ביותר שיש.
הצעות לשימור לקוחות בעזרת מערכת לניהול לקוחות
בעזרת מערכת לניהול לקוחות יש בידכם פרטים רבים ויקרי מציאות של הלקוחות שלכם, בשימוש נבון ומדייק תוכלו להפיק ממידע זה מוניטין חזק ומזוהה יותר עם איכות ויחוד. הדרך לעשות את זה אינה עוברת דרך הפצצת הלקוח במידע כללי של העסק ואודות העסק, יש לבדוק לפי הפרופיל מהן העדפות הלקוח, במידה והפרופיל חסר אפשר ליזום שאלון שביעות רצון שישלח למייל של הלקוח, רק זה כבר מספיק לסמן את מקומכם ולציין שדעתו של הלקוח חשובה לכם ומשפיעה, אם קיבלתם הערות שאינם חיוביות יש לאמצם ולבצע בדק בית בטיב השירות של העסק, יש ליצור קשר נוסף עם הלקוח לאחר התיקון ולעדכנו בשינויים שנעשו ולהזמינו לשוב ולהתנסות בשירותי העסק. מערכת לניהול לקוחות מאפשרת גם שליחת מייל ברכה או קופון הנחה לרגל יום הולדתו של לקוח, בתרחיש זה מיתוגכם בעיני הלקוח וודאי והיחס שתקבלו מעתה יהיה פתוח וחברי. מערכת לניהול לקוחות מאפשרת לכם להאניש את העסק ולקבל פידבק חשוב ביותר על השירות אותו אתם מציעים.
יתרון הנגישות של מערכת ניהול הלקוחות של CRM MyBusiness
למערכת CRM MyBusiness יתרונות רבים נוספים, יתרון משמעותי הוא בנגישות המערכת, התוכנה שומרת את כול הנתונים הנאספים אליה בענן שהשירות מציע, לכן כניסה למערכת אינה תלוית חומרה עלייה הותקנה התוכנה אלא אפשרית לאדם מורשה מכול מחשב ובכול עת, למקסום יכולות העבודה. בנוסף הממשק קריא ובהיר וההתמצאות בו כמעט מיידית ודורשת לימוד קליל וקצר ביותר.