מערכת לניהול לקוחות מערכת יחסים עסקית מניבה

ו. מערכת ניהול לקוחות חשובה במיוחד באקלים הכלכלי הלא וודאי של תקופתנו ובסביבה היזמית תחרותית של עולם העסקים, בעזרתה העסק יכול לשמור על לקוחותיו, לייצר לעצמו ערך מוסף מיתוגי שמתבטא בזיהוי העסק ומיתוגו בתודעת הלקוח והפצת שמו הטוב בפירסום חינם שמפה לאוזן, במרבית הפעמים זהו הפירסום הטוב ביותר שיש.

מערכת לניהול לקוחות היא תוכנה שמקבצת אליה את כול נתוני הלקוחות שהוזנו לעסק, התוכנה היא מודול אחד מבין כמה שתוכנת  CRM  MyBusiness מכילה, מודולים אחרים הינם מנהל משימות העסק, פיקוח על לוחות הזמנים, יצירת תזכורות, ניהול לידים, ניהול פרויקטים  ולמעשה פיקוח על כול היבט בעסק, מערכת ניהול לקוחות היא הפן בתוכנה שעוסק בשימור לקוחות העסק, באופני התשלום שלהם, בהעדפות שלהם, שביעות רצונם מהשירות וכד', המערכת מקיפה את יחסי הלקוח- עסק ומאפשרת קבלת תמונה שלמה אשר מקיפה יחסים אלומערכת ניהול לקוחות חשובה במיוחד באקלים הכלכלי הלא וודאי של תקופתנו ובסביבה היזמית תחרותית של עולם העסקים, בעזרתה העסק יכול לשמור על לקוחותיו, לייצר לעצמו ערך מוסף מיתוגי שמתבטא בזיהוי העסק ומיתוגו בתודעת הלקוח והפצת שמו הטוב בפירסום חינם שמפה לאוזן, במרבית הפעמים זהו הפירסום הטוב ביותר שיש.

הצעות לשימור לקוחות בעזרת מערכת לניהול לקוחות

בעזרת מערכת לניהול לקוחות יש בידכם פרטים רבים ויקרי מציאות של הלקוחות שלכם, בשימוש נבון ומדייק תוכלו להפיק ממידע זה מוניטין חזק ומזוהה יותר עם איכות ויחוד. הדרך לעשות את זה אינה עוברת דרך הפצצת הלקוח במידע כללי של העסק ואודות העסק, יש לבדוק לפי הפרופיל מהן העדפות הלקוח, במידה והפרופיל חסר אפשר ליזום שאלון שביעות רצון שישלח למייל של הלקוח, רק זה כבר מספיק לסמן את מקומכם ולציין שדעתו של הלקוח חשובה לכם ומשפיעה, אם קיבלתם הערות שאינם חיוביות יש לאמצם ולבצע בדק בית בטיב השירות של העסק, יש ליצור קשר נוסף עם הלקוח לאחר התיקון ולעדכנו בשינויים שנעשו ולהזמינו לשוב ולהתנסות בשירותי העסק. מערכת לניהול לקוחות מאפשרת גם שליחת מייל ברכה או קופון הנחה לרגל יום הולדתו של לקוח, בתרחיש זה מיתוגכם בעיני הלקוח וודאי והיחס שתקבלו מעתה יהיה פתוח וחברי. מערכת לניהול לקוחות מאפשרת לכם להאניש את העסק  ולקבל פידבק חשוב ביותר על השירות אותו אתם מציעים.

יתרון הנגישות של מערכת ניהול הלקוחות של CRM  MyBusiness

למערכת CRM  MyBusiness יתרונות רבים נוספים, יתרון משמעותי הוא בנגישות המערכת, התוכנה שומרת את כול הנתונים הנאספים אליה בענן שהשירות מציע, לכן כניסה למערכת אינה תלוית חומרה עלייה הותקנה התוכנה אלא אפשרית לאדם מורשה מכול מחשב ובכול עת, למקסום יכולות העבודה. בנוסף הממשק קריא ובהיר וההתמצאות בו כמעט מיידית ודורשת לימוד קליל וקצר ביותר.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...