כחלק ממערכת Mybusiness CRM פותח מודול לניהול מכללות. השילוב בין מערכת CRM למערכת לניהול מכללות הופכת את הפתרון של Mybusiness לפתרון מקיף, אינטגרטיבי ואיכותי במיוחד.
להלן תכונות עיקריות במערכת:
מערכת לניהול מכללות
מודול ניהול המכללות מאפשר לצוות המכללה לנהל את כל הנושאים הקשורים לניהול השותף של המכללה וניהול משאבי המכללה. במערכת מנוהלים הנושאים הבאים:
– ניהול התלמידים
– ניהול קורסים
– ניהול מרצים
– ניהול כיתות
– ניהול יומן ושיעורים \ הרצאות
– שיבוץ התלמידים לקורסים
– ניהול מבחנים וציונים
– ועוד…
פורטל תלמידים
פורטל עבור התלמידים המאפשר להם להיכנס מהמחשב או מהמובייל ולראות הודעות כלליות או מידע פרטי עבורם כגון שיעורים קרובים, ציונים, הודעות וכדו'.
הטכנולוגיה הייחודית של Mybusiness מאפשרת להתאים בקלות בממשק Drag & Drop את הפורטל לצרכי המכללה.
ניהול לידים
כחלק ממערכת ה CRM ניהול הלידים הנו חלק מרכזי. המערכת מנהלת את כל ה Funnel משלב קליטת הליד (כולל הקמת דפי נחיתה או התחברות לדפי נחיתה קיימים) דרך ניהול הקשר מול הליד עד להפיכתו ללקוח. המערכת מותאמת לעבודה בהיקפים ובצוותי מכירה גדולים.
הפקת חשבוניות, קבלות וניהול הגבייה
מערכת Mybusiness מאפשרת לנהל את הלקוח בכל האספקטים כולל הצד הכספי. במערכת פותח מודול הנהלת חשבונות חד צידית המאפשר להפיק חשבוניות וקבלות, לסלוק כרטיסי אשראי, לפתוח הוראות קבע, להכין דפי תשלום ועוד.
ניהול השיווק – דיוורים ו SMS ים
כחלק ממערכת Mybusiness פותחה מערכת קמפיינים. באמצעות המערכת ניתן לפנות לקבוצות של לידים ולקוחות בדיוורים (מיילים) ו SMS – ים. באמצעות המערכת לניהול מכללות של Mybusiness תוכלו לשלוח דיוורים בקלות כגון: מבצעים שיווקיים מיוחדים, הודעות ספציפיות לגבי קורס מסוים כגון שינוי מועד שיעור או מבצעים והטבות לבוגרים.
ניהול שירות לקוחות
כחלק ממערכת ה CRM ניהול השירות הנו חלק מהותי. באמצעות המערכת תוכלו לנהל את שירות הלקוחות, לפתוח פניות בצורה אוטומטית מהאתר, לנהל את הפניות לפי סוגים ו Skills, לקבל דוחות ניהוליים ועוד.
ניהול תהליכים WorkFlow
מערכת Mybusiness מאפשרת לנהל תהליכים בצורה מיטבית. ניהול התהליכים הנו אחד הפיצ'רים שלקוחותינו אוהבים במיוחד. הלקוח יכול להקים בעצמו תהליכיים אוטומטיים ללא צורך בעזרה שלנו או של אנשי פיתוח. לפי השלב בתהליך ניתן לקבוע מהם שדות החובה, איזה שדות להסתיר או להפוך ל ReadOnly, לפתוח משימות בצורה אוטומטית, לשלוח מיילים או SMS – ים בצורה אוטומטית ועוד.
חיבור למרכזייה ומערכות נוספות
כחלק מה CRM ניתן להתחבר למערכות נוספות באמצעות ה API שלנו. כמו כן ניתן להתחבר למרכזייה, לחייג מתוך המערכת, להקפיץ מסך בשיחה נכנסת ואף להציג את רשימת השיחות וההקלטות של הלקוח. למרבית מהמרכזיות המרכזיות בארץ אנו כבר מחוברים ובמידה ולא ניתן לבצע חיבור הפיתוח קצר יחסית.