מאפיינים של מערכת לניהול קמפיינים
ניהול קמפיין טוב ויעיל, זו דרך בדוקה להגיע ללידים רלוונטים המובילים להמרות. בזכות מערכת My Business CRM תוכלו לקבל מעטפת של אמצעים שייסעו לכם לנהל בצורה אידיאלית, פשוטה ונוחה את הקמפיינים שלכם, לבצע מעקב אחר התקדמותכם ולקבל תועלת גבוהה יותר לכסף שאתם משקיעים.
התהפוכות בעולם השיווק המודרני
בשנים האחרונות, עבר עולם השיווק תהפוכות ושינויים רבים, כאשר את מקומם של אמצעי השיווק המסורתיים תפסו אמצעי שיווק המבוססים על האינטרנט ועל הרשתות החברתיות.
השיווק המודרני מדויק בהרבה, מסוגל להגיע לקהלים רחבים יותר, אך גם לבצע פילוח מדויק ויעיל של קהל יעד רלוונטי. כל אלו מאפשרים להגיע ללידים רבים ואיכותיים יותר, אך על מנת למקסם את תהליך השיווק, יש לדעת כיצד לנהל קמפיין או במקרים רבים מספר קמפיינים במקביל ובכמה רשתות שונות. כאן בדיוק נכנס לתמונה מודול ניהול הקמפיינים של מערכת MyBusiness CRM.

מה הם המאפיינים של קמפיין שיווקי טוב?
קמפיין שיווקי טוב הוא כזה אשר עמד ביעדיו והשיג את המטרות שלשמן הוא נוצר. המאפיינים של קמפיין כזה עשויים להשתנות בהתאם למטרות וליעדים ספציפיים, אך באופן כללי ניתן להצביע על כמה מאפיינים המרכזיים:
- יעדים ברורים – הגדרת יעדים ברורים ומדידים היא חשובה ומאחר והיא יכולה לסייע לנו להבין האם הקמפיין עומד בצפיות או לא. יעדים רלוונטיים יכולים להיות הגברת מודעות, הגדלת תעבורה באתר, יצירת לידים, הגדלת מכירות וכולי.
- קהל היעד – קהל היעד אליו מופנה הקמפיין יגדיר במידה רבה את אופי הקמפיין, את האמצעים בהם נעשה שימוש ואת התקציב. יש להגדיר מיהו קהל היעד, להבין אותו לעומק ולהתאים עבורו את התוכן.
- מסר שיווקי – המסר של הקמפיין חייב להיות ברור ומשכנע, כזה אשר יעביר את הצעת הערך של המוצר או השירות שלכם, אך גם יהיה זכיר ואפקטיבי.
- תוכן – התוכן הוא ליבו של הקמפיין, עליו להיות יצירתי, איכותי, מרתק ומותאם לקהל היעד.
- ניהול – ניהול הקמפיין הוא אחד החלקים החשובים ביותר. יש לעקוב אחר הפעילות, להבין את קצב ההתקדמות, לבחור בערוץ השיווק המתאים וכולי.
היכולות של המודול לניהול קמפיין
המודול לניהול קמפיין פותח בצורה מדוקדקת על מנת לספק לכם מעטפת שלמה לניהול טוב ויעיל יותר של הקמפיינים שלכם:
- ניהול לידים – התחום של ניהול הלידים נוגע במספר תחומים המקבלים כולם מענה מיטבי מהמערכת, כמו קליטת לידים, הגדרת פרמטרים, פילוח רשימת לקוחות, מעקב אחר התקדמות ויעדים ועוד.
- בניית תוכנית שיווקית – המודול מסייע בבנייה וארגון של תוכניות שיווקיות המתאימות לקהלי היעד השונים. התוכנית השיווקית מאגדת ומגדירה את אופן הפעילות האידיאלי לקמפיין תוך תכלול האמצעים השונים, הגדרת היעדים וקהלי היעד אליהם נפנה.
- ניהול הקשר עם הלקוח – המערכת מאפשרת שליחה של פקסים, מיילים והודעות SMS ישירות לקהל היעד שהגדרתם ומספקת אמצעים דרכם ניתן לתאם פגישות, לתעד את תוכן המפגש ולהגדיר פעולות נוספות הנחוצות להמשך הקשר עם הלקוח.
- מעקב – מעקב אחר הקמפיינים הוא עניין קריטי בכל הנודע לשיווק מודרני. בכל עת יש לנטר את הקמפיין, לבחון את הישגיו ולבצע שיפורים במידת הצורך. המערכת שלנו, תאפשר לכם לעקוב אחר הקמפיין בצורה גראפית נוחה, תוך קבלת מידע על עמידה ביעדים ועל קצב ההתקדמות.
איך מצטרפים?
תהליך ההצטרפות שאני מציעים הוא נוח ופשוט ומהשלב הראשוני נלווה אתכם באופן צמוד ובטוח. לקבלת פרטים נוספים והצטרפות לתקופת ניסיון של 14 ימים, הינכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 077-6049599.