מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק יציב ומשגשג

מערכת ניהול קשרי לקוחות שהשימוש בה שוטף ונבון מאפשרת לעסק לפרוח ולא רק לשמר את חוג לקוחותיו אלא גם להגדילם במוניטין טוב שעובר מפה לאוזן.

מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק פורח

יחסי אנוש הינם משהו בעל חשיבות מכרעת בקיומנו הפרטי בעולם, מידת יכולתנו לבסס קשרים של אמון וחיבה ולמוסס מעלינו ומעל אחרים מנגנוני הרחקה וניכור קובעת בסופו של דבר את מידת אושרנו, נהוג לעשות הפרדה בין העולם העסקי וישויות שבו ובין העולם האישי פרסונלי, כאן באנו דווקא להראות על דמיון ביחסי האמון והקירבה בין לקוח לעסק. ברצוננו להראות שמערכת ניהול קשרי לקוחות שהשימוש בה שוטף ונבון מאפשרת לעסק לפרוח ולא רק לשמר את חוג לקוחותיו אלא גם להגדילם במוניטין טוב שעובר מפה לאוזן.

מהי מערכת ניהול קשרי לקוחות?

מערכת ניהול קשרי לקוחות היא מערכת שמספקת לעסק מעקב אחר ההתקשרויות ההיסטוריות בין העסק ללקוח, צורת התשלום, סוג השירות המבוקש, תאריך לידתו של הלקוח, מקום מגוריו, העדפות מיוחדות שהיו לו לגבי השירות וכו'. אך אותה מערכת היא גם אמצעי לסימון עתידי- זאת אומרת שכשהלקוח שב ויוצר קשר ניתן כבר להעלות את נתוניו ולהעניק לו יחס פרטי יותר, לעניין אותו בדברים שנסיון העבר מלמדנו שצפוי שיתענין בהם ובעיקר ללא מילים מפורשות דווקא לבטא אליו שהעסק זוכר ומכיר בו כלקוח מועדף. מערכת ניהול קשרי לקוחות אם ביקשנו זאת יכולה לספק לנו את תאריך יום הולדתו של הלקוח ואז ביכולתנו לפנות אלו במייל ברכה ולהזכיר לו את קיום העסק ומערכת היחסים ביננו. הדגש צריך להיות על שימוש חכם ולא בוטה ונצלני במידע שהועמד לרשותנו. כך מערכת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לעסק לבלוט מעל עסקים מתחרים ולהשאר בתודעת הלקוח כעסק שממתין לו או כבית לשירות המסוים של העסק עבור הלקוח.

יחודה של MyBusiness CRM

ייחודה של MyBusiness CRM טמון בהיותה תוכנה המציעה סל שלם ומשתלם לכול התנהלות העסק, ניהול תשלומי ותקבולי העסק, הצבת משימות וניהול פרויקטים, התוכנה מציעה לעשות שינוי בפעולת המשרד ולהפוך אותה לאופטימלית, אך בנוסף היא מציעה חיבור תקשורת בין מסד נתוני הלקוחות של העסק לבין תוכנת המשימות, מעתה בכול בחירת משימה והבניית סדר הגשמתה, ביכולתכם להיעזר ביכולת מערכת ניהול קשרי לקוחות, כך לכול משימה מוצמד הלקוח הממתין בקצה, דרישותיו המיוחדות ואופני התשלום. הפרופיל שלו מאפשר תכנון משימה שיתאים באופן אידיאלי לצרכיו וליכולות העסק באותו הזמן. מערכת ניהול קשרי לקוחות מציעה ריכוז מידע רלוונטי זה בשלב לקיחת ההחלטות ובכך מסייעת בלקיחת החלטות נבונות ומדויקות יותר לעסק.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...