מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק פורח
יחסי אנוש הינם משהו בעל חשיבות מכרעת בקיומנו הפרטי בעולם, מידת יכולתנו לבסס קשרים של אמון וחיבה ולמוסס מעלינו ומעל אחרים מנגנוני הרחקה וניכור קובעת בסופו של דבר את מידת אושרנו, נהוג לעשות הפרדה בין העולם העסקי וישויות שבו ובין העולם האישי פרסונלי, כאן באנו דווקא להראות על דמיון ביחסי האמון והקירבה בין לקוח לעסק. ברצוננו להראות שמערכת ניהול קשרי לקוחות שהשימוש בה שוטף ונבון מאפשרת לעסק לפרוח ולא רק לשמר את חוג לקוחותיו אלא גם להגדילם במוניטין טוב שעובר מפה לאוזן.
מהי מערכת ניהול קשרי לקוחות?
מערכת ניהול קשרי לקוחות היא מערכת שמספקת לעסק מעקב אחר ההתקשרויות ההיסטוריות בין העסק ללקוח, צורת התשלום, סוג השירות המבוקש, תאריך לידתו של הלקוח, מקום מגוריו, העדפות מיוחדות שהיו לו לגבי השירות וכו'. אך אותה מערכת היא גם אמצעי לסימון עתידי- זאת אומרת שכשהלקוח שב ויוצר קשר ניתן כבר להעלות את נתוניו ולהעניק לו יחס פרטי יותר, לעניין אותו בדברים שנסיון העבר מלמדנו שצפוי שיתענין בהם ובעיקר ללא מילים מפורשות דווקא לבטא אליו שהעסק זוכר ומכיר בו כלקוח מועדף. מערכת ניהול קשרי לקוחות אם ביקשנו זאת יכולה לספק לנו את תאריך יום הולדתו של הלקוח ואז ביכולתנו לפנות אלו במייל ברכה ולהזכיר לו את קיום העסק ומערכת היחסים ביננו. הדגש צריך להיות על שימוש חכם ולא בוטה ונצלני במידע שהועמד לרשותנו. כך מערכת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לעסק לבלוט מעל עסקים מתחרים ולהשאר בתודעת הלקוח כעסק שממתין לו או כבית לשירות המסוים של העסק עבור הלקוח.
יחודה של MyBusiness CRM
ייחודה של MyBusiness CRM טמון בהיותה תוכנה המציעה סל שלם ומשתלם לכול התנהלות העסק, ניהול תשלומי ותקבולי העסק, הצבת משימות וניהול פרויקטים, התוכנה מציעה לעשות שינוי בפעולת המשרד ולהפוך אותה לאופטימלית, אך בנוסף היא מציעה חיבור תקשורת בין מסד נתוני הלקוחות של העסק לבין תוכנת המשימות, מעתה בכול בחירת משימה והבניית סדר הגשמתה, ביכולתכם להיעזר ביכולת מערכת ניהול קשרי לקוחות, כך לכול משימה מוצמד הלקוח הממתין בקצה, דרישותיו המיוחדות ואופני התשלום. הפרופיל שלו מאפשר תכנון משימה שיתאים באופן אידיאלי לצרכיו וליכולות העסק באותו הזמן. מערכת ניהול קשרי לקוחות מציעה ריכוז מידע רלוונטי זה בשלב לקיחת ההחלטות ובכך מסייעת בלקיחת החלטות נבונות ומדויקות יותר לעסק.