מערכת CRM היא יד ימינו של כל בעל עסק מצליח ניהול עסק דורש תכנון מקדים ומעקב צמוד על כל אשר מתנהל במסגרת המשרד ובמסגרת החיצונית לו, הווה אומר הלקוחות האופציונאליים והלקוחות הקיימים. אין צורך בעדכונים בלתי נדלים של אנשי הצוות לגבי כל דבר שמתרחש. מערכת CRM מספקת את כל המידע הפנימי והחיצוני של בית העסק, און ליין, ומשותף לכל הנוכחים אלא אם מבוצעת הרשאת כניסה.
מהי מערכת CRM?
תוכנת ענן פשוטה להטמעה, נוחה למשתמש ומהווה את כרטיס הכניסה להתנהלות חכמה ומאורגנת של כל בית עסק. מדובר על תוכנה שמותקנת ללא הוצאה כספית של חומרה כתוספת או התניה של שימוש בשרת זה או אחר. פועל יוצא מכך היא האפשרות לעבוד על כל ענייני החברה מכל בית פרטי או בית קפה. כל הדרוש הוא שם משתמש וסיסמה. התוכנה פועלת תחת מערכת הבטחה איכותית וגיבוי של צוות הפעיל במשך היממה כולה. מה מקנה מערכת crm ? כל המסמכים אשר מצויים בחברה מוכנסים אל מערכות מידע מסודרות אשר בנויות בצורה נוחה לעבודה. כל חברה יכולה לעצב את ההתארגנות הפנימית שלה כך שתהיה נוחה לשימוש עבורה. מעבר לכל המידע המאוחסן ניתן לבצע את ניהול קשרי הלקוחות בשליטה מלאה. כל מסמך, כל שיחה, כל מפגש אשר מתועדים בתוך המערכת הפנימית של התוכנה נכנסים אל ההיסטוריה הפרטית של הלקוח. כאשר עולה שם הלקוח או אזכור מסוים לגביו, עולים גם יתר המסמכים הנוגעים בו. כל מכירה, כל קמפיין, כל פרויקט וכל מחשבה עתידית בנוגע לשיווק ומכירות יכול לעשות שימוש יעיל בתוכנה זו. מה שנקרא: תוכנה חכמה. היא מאפשרת לשלוף לינקים של לקוחות מהאתר, מאפשרת לבדוק אחוזי מכירה ושיווק יעיל ונכון. קמפיין אשר מתנהל על ידי התוכנה יכול להיות מלווה בדוחות, צפי וקביעת סדרי היום בכל שלב. אין ספק כי כשיש סדר במערכת היא יכולה לתפקד באופן חלק ויעיל. התוכנה מאפשרת ניהול של תהליכי מכירה, תהליכים עסקיים נרחבים ומורכבים. בשל כך רמת הביצוע של החברה עולה וכך גם אחוזי המכירות שלה. ניהול נכון ומסודר מניב תוצאות. זה ברור.