מערכת CRM לחברות היי טק

יש אומרים כי התקופה הנוכחית הינה הזמן האידיאלי להצלחת חברות היי טק רבות, זאת כיוון וכיום מוצעות מגוון דרכים חדשות, המגדילות את התפוקה של החברות, תוך שימוש במגוון תוכנות ארגוניות, המבצעות כמה מפעולותיהם של אנשי הצוות. אחת הדרכים העיקריות המאפשרות להשיג את המקסימום ממערכות השיווק, מתן השירות ללקוחות, וניהול ההון האנושי, היא באמצעות מערכת ה-CRM הכוללת גם את המודל החשוב של ניהול פרויקטים.

ש אומרים כי התקופה הנוכחית הינה הזמן האידיאלי להצלחת חברות היי טק רבות, זאת כיוון וכיום מוצעות מגוון דרכים חדשות,
המגדילות את התפוקה של החברות, תוך שימוש במגוון תוכנות ארגוניות, המבצעות כמה מפעולותיהם של אנשי הצוות.
אחת הדרכים העיקריות המאפשרות להשיג את המקסימום ממערכות השיווק,
מתן השירות ללקוחות, וניהול ההון האנושי, היא באמצעות מערכת ה-CRM הכוללת גם את המודל החשוב של ניהול פרויקטים.

הדרך להצלחה

חברות היי טק ותוכנה, נוהגות להשקיע מיליוני דולרים בפיתוח מוצרים ומכירתם לקהל הרחב או ללקוחות ספציפיים,
אחת הבעיות העיקריות בהן נתקלות חברות ההיי- טק, הוא הטמעת המוצר בשוק וגריפת הרווחים המקסימאליים על מכירתו.
על מנת להצליח בכך, על חברות ההיי טק לבצע שלוש פעולות עיקריות:
1. להיות הראשונים והמובילים בשוק עם מוצר או שירות מקורי
2. להשתמש בממשק מוצלח, המספק מידע אודות הלקוחות, ומסייע בהתאמת המוצרים לצרכים שלהם
3. לנהל את הפרויקטים המתבצעים בחברה, בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר שניתן

איך עושים זאת? באמצעות מערכת CRM הכוללת מודול לניהול פרויקטים.

מערכת ה-CRM לרווחיות מקסימאלית

מערכת ה-CRM הינה, בעצם, תוכנה מתודולוגית המסייעת לארגונים, וביניהם חברות היי טק,
לנהל את היחסים עם לקוחותיהם באופן יעיל. במערכת זו, כלולים מגוון תהליכים עסקיים חשובים כגון:
שיווק ומכירת שירות ומוצרים, אחסון מידע אודות הלקוחות והתאמת השירותים אליהם, מתן שירות ממוקד ויעיל,
יצירת אמון בין החברה ולקוחותיה, תקשורת בין הגורמים השונים בחברה וכן הלאה.

לתהליכים עסקיים אלו מספר מטרות ויעדים:

– הם משפרים את הפרודוקטיביות של הארגון ומכירותיו 
– מאפשרים התייחסות מקיפה לפרטי הלקוחות
– מגדילים את הנוכחות של הארגון בשוק ואת המודעות של הלקוחות כלפיו
– מאפשרים מכירות בקצב מהיר ויעיל יותר
– ניתוח מאפייני הלקוחות ויצירת חידושים הנדרשים על ידם

מודול ניהול פרויקטים- גמישות המובילה ליעילות

כחלק מהפתרון המקיף אותו מספקת מערכת ה-CRM, עומד בפני חברות ההיי -טק מודול מתקדם נוסף המספק אפשרות לניהול שעות ופרויקטים.
מודול זה, המשלים את תכונותיה של מערכת ה-CRM, מספק למנהלי חברת ההיי- טק את היכולת לעקוב,
לפקח ולקבל מידע מפורט ועדכני אודות כל פרויקט,
פעילות ומשימה המתבצעים על ידי אנשי הצוות. 
הפונקציונאליות של מודול ניהול הפרויקטים, באה לידי ביטוי במספר דרכים:
• הגדרת יעדים ותכנון פרויקטים באופן המותאם ללקוח, יחד עם הקצאת משאבים והערכת שעות עבודה לביצוע הפרויקט.
פעולות אלו מאפשרות מעקב אחר התקדמות הפרויקטים תוך התייחסות למשאבים שנקבעו מראש.
• יצירת קבוצות עבודה אישיות או מחלקתיות, המאפשרת זרימה של עבודה שוטפת ומאוחדת. 
בין השותפים בקבוצה מתאפשר משלוח מיילים והודעות בתפוצה כללית המציג עדכונים בזמן אמת, ומוביל לשיתוף פעולה מקסימאלי ביניהם.
• הפקת חשבוניות ודוחות ניהוליים לצורכי מעקב, ניהול הסכמים, יומן ובילינג חודשי, תיאום קריאות שירות, 
איסוף שעות העבודה באמצעות דיווח שנעשה על ידי העובדים, וקבלת התראות עקב חריגות מהגדרות ויעדים שנקבעו מראש.

יתרונות מודול ניהול פרויקטים

תעשיית ההיי- טק נחשבת לתעשייה מהירה ותחרותית, המשתנה ללא הרף.
על מנת לעמוד בקצב ולהתמודד עם האתגרים הבלתי פוסקים, עליהם להיות מעודכנים במגמות השוק בכדי להציג מוצרים ושירותים חדשניים,
עליהם להיות גמישים לשינויים, עליהם לעבוד בצורה עקבית ומסודרת, וכן, עליהם לספק שירות לקוחות מעולה. 
מודול ניהול הפרויקטים, המשולב כחלק ממערכת ה- CRM העוסקת בניהול יחסים עם הלקוחות, הינו כלי המתאים ליועצים, גופי תוכנה, מקצועות חופשיים וחברות היי טק.
מודול זה מאפשר שימוש במידע שאוחסן אודות הלקוחות, ושיוכו לניהול וביצוע פרויקטים ספציפיים,
וכן, הוא מבטיח השלמה מקסימאלית של פרויקטים,
בטווח הזמן ובמסגרת התקציב שנקבעו מראש. 
שימוש נכון ושקול במודול, יאפשר אספקת מוצרים חדשים, רלוונטיים ואיכותיים לשוק,
יגדיל את יעילות הפרויקטים ואת רווחיות החברה, ויספק לה יתרון משמעותי על מתחריה.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...