מערכת CRM היא כלי מכירות שמטרתו להפוך את אנשי הקשר של הארגון ללקוחות משלמים. כי כמו שכל אחד בעולם העסקים הקטנים יודע, איסוף שמות של אנשי קשר ברשימת לקוחות פוטנציאליים היא לא הבעיה. הבעיה היא מה לעשות עם הרשימה הטובה שהרכבתם, ואיך להפוך כל פרט של כל איש קשר, לנתון בעל ערך שעוזר לכם לשווק ולמכור.
מערכת CRM לעסקים קטנים מבטיחה תהליך מאורגן ועקבי להמרת הפניות למכירות, ומערכת Mybusiness CRM נותנת לכם יתרון תחרותי על פני עסקים, גישה מאורגנת לרשימת אנשי הקשר שלכם, כולל פעולות לביצוע, ניהול חשבונות, תיעוד העדפות קניה, וכל פרט חשוב אחר שמאפשר לכם להגדיל את מחזור המכירות של העסק.
אז בואו נראה אילו קריטריונים צריכים להתקיים על מנת לקבוע את התאמת מערכת ה-CRM לעסק הקטן שלכם.
מערכת CRM לעסקים קטנים צריכה:
להיות יותר מאשר תוכנה לניהול קשרים
ניהול יעיל של אנשי הקשר הוא כלי נהדר להבנת המאפיינים שלהם, אבל מערכת CRM לעסקים קטנים צריכה להיות הרבה יותר מאשר מסד נתונים קצת מתקדם של אנשי קשר, ולספק מערכות שמאפשרות:
- לפתח את קשרי הלקוחות שלכם.
- לבצע עסקאות סגירה.
- לחזות מכירות.
- לנהל חשבונות.
- להוציא דיוור.
- ולשמש גם ככלי שיווק יעיל ומתקדם.
ניהול שירות ופניות ותפקוד כפורטל שירות
ניהול יעיל של הפניות שנכנסות לבית העסק חיוני לטיפול ומעקב אחר לידים, ויש צורך לארגן היטב את המידע שהתקבל ממש במהירות, על מנת שתהיה אפשרות להגיב בזמן אמת.
עם תוכנת Mybusiness CRM תוכלו לנהל את הפניות שמתקבלות בהתאם לסדר עדיפויות, לשייך משימות לנציגים שונים בארגון, ולשתף את המנהלים הבכירים בתוצאות המגעים שניהלתם עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. וזה לא הכול. המערכת מציעה גם ממשק קל למרכזיות מובילות בשוק, עם פתרונות מעולים למוקדים טלפוניים
אפשרות קלה לניהול פעולות שיווק ומכירות
מערכת CRM לעסקים קטנים מציעה ממשק מכירות מתקדם שמהווה לוח עבודה לאנשי מכירות, בדיוק כמו שהם אוהבים.
כך, למשל, תוכלו להתאים את מכלול תהליך המכירות שלכם לתהליכים הפנימיים של בית העסק, בהליך פשוט וקל. תוכלו גם להנפיק דוחות מתקדמים שיאפשרו לכם לשלוט על כל תהליכי השיווק והמכירות בעסק.
בשורה התחתונה: מערכת CRM טובה נותנת לעסקים קטנים בדיוק את כל מה שהם צריכים
עסקים גדולים ועסקים קטנים פועלים על סולמות שונים מאוד ולכן יש להם צרכים שונים כשזה מגיע לשימוש במערכת CRM. במקרים רבים, לעסקים קטנים יש צורך של פתרונות מחוץ לקופסא, היות ולבעלי עסקים קטנים רבים, ולצוותים שלהם, אין מומחיות IT ולכן הם זקוקים למערכת ידידותית שתאפשר להם להשתמש בנתונים בקלות.
לתוכנת Mybusiness CRM יש את כל הקריטריונים שחשובים להתנהלות קלה ויעילה, ועוד יתרונות רבים אחרים, כפי שתגלו בפגישת ייעוץ טלפונית או אישית, להדגמת אופן השימוש במערכת, כך שתוכלו לקבל החלטה שמבוססת על המחשה ויזואלית, כמו גם התאמה למאפייני בית העסק שלכם.