ניהול קשרי לקוחות גם למוסדות להשכלה גבוהה

ם מוסדות להשכלה גבוהה משתמשים בתוכנה של ניחול קשרי לקוחות, במקרה זה, הלקוחות הם הסטודנטים עצמם. תוכנת ניחול קשרי לקוחות באוניברסיטאות, מסייעת באופן משמעותי בתפקוד היום יומי ובכל הקשור לספקים  לסטודנטים ולקורסים המתנהלים באוניברסיטה.

גם מוסדות להשכלה גבוהה משתמשים בתוכנה של ניחול קשרי לקוחות, במקרה זה, הלקוחות הם הסטודנטים עצמם. תוכנת ניחול קשרי לקוחות באוניברסיטאות, מסייעת באופן משמעותי בתפקוד היום יומי ובכל הקשור לספקים  לסטודנטים ולקורסים המתנהלים באוניברסיטה. שכר הלימוד במכללה, הוא הרבה יוצר גבוה משכר הלימוד באוניברסיטה, ולכן, הסטודנטים שלא התקבלו בתנאים הנוקשים של האוניברסיטה, יעדיפו מחוסר ברירה ללמוד במכללה. על מנת למשוך יותר תלמידים למכללות, נדרש צורך של מכירה ושיווק יעיל. באמצעות תוכנה של ניהול קשרי לקוחות, ניתן לתעד את כל השיחות עם הסטודנטים שהיו מעוניינים להירשם למכללה.  באמצעות התוכנה של ניהול קשרי לקוחות, ניתן לבדוק אילו לקוחות הם יותר פוטנציאלים להרשמה. גם את הקמפיינים להרשמה ניתן לבצע באמצעות תוכנת ניהול קשרי לקוחות במשך היום הפתוח באוניברסיטה, ניתן לבדוק, לאחר שהסטודנטים משאירים פרטים ואת תחומי העניין שהם רוצים ללמוד, ניתן לפנות אליהם בשלב מאוחר יותר.

באמצעות ניהול קשרי לקוחות, ניתן לנהל את הקורסים במכללה

בזכות מערכת ניהול קשרי לקוחות, ניתן לתעד את ההיסטוריה של כל סטודנט מהרגע בו הוא נרשם למכללה ביום הפתוח. ניתן לעקוב אחר כל סטודנט ולראות אילו קורסים הוא בחר אילו מלגות הוא קיבל, אילו ציונים יש לו ועוד. מעקב זה ממשיך אחר כל סטודנט עד תום הלימודים. המערכת עצמה, עוזרת לתכנן תכנית מפורטת יותר של קורסים ומסלולי לימוד. תוכנות של הנהלת חשבונות והנפקת קבלות לכמות עצומה של סטודנטים הופכת להיות פחות מייגעת ופשוטה בזכות מערכת של ניהול קשרי לקוחות, ניתן לראות מי שילם ומי עדיין מתעכב בתשלום שכר הלימוד וכמה תשלומים נותרו עד לסיום לימודיו של כל סטודנט.

בזכות ניהול קשרי לקוחות, אין יותר אי הבנות עם הלקוחות

קורם מקרים בהם חברות ותאגידים, אינם מסתדרים עם לקוחותיהם, פשוט אין כימיה ביניהם, תוכנת ניהול קשרי לקוחות, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לתעד את כל השיחות עם הלקוחות המערכת ובכך למנוע אי הבנות מיותרות וכאבי ראש, הכול רשום, כולל התאריכים בהם התנהלו השיחות ואפילו השעה המדוייקת.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...