גם מוסדות להשכלה גבוהה משתמשים בתוכנה של ניחול קשרי לקוחות, במקרה זה, הלקוחות הם הסטודנטים עצמם. תוכנת ניחול קשרי לקוחות באוניברסיטאות, מסייעת באופן משמעותי בתפקוד היום יומי ובכל הקשור לספקים לסטודנטים ולקורסים המתנהלים באוניברסיטה. שכר הלימוד במכללה, הוא הרבה יוצר גבוה משכר הלימוד באוניברסיטה, ולכן, הסטודנטים שלא התקבלו בתנאים הנוקשים של האוניברסיטה, יעדיפו מחוסר ברירה ללמוד במכללה. על מנת למשוך יותר תלמידים למכללות, נדרש צורך של מכירה ושיווק יעיל. באמצעות תוכנה של ניהול קשרי לקוחות, ניתן לתעד את כל השיחות עם הסטודנטים שהיו מעוניינים להירשם למכללה. באמצעות התוכנה של ניהול קשרי לקוחות, ניתן לבדוק אילו לקוחות הם יותר פוטנציאלים להרשמה. גם את הקמפיינים להרשמה ניתן לבצע באמצעות תוכנת ניהול קשרי לקוחות במשך היום הפתוח באוניברסיטה, ניתן לבדוק, לאחר שהסטודנטים משאירים פרטים ואת תחומי העניין שהם רוצים ללמוד, ניתן לפנות אליהם בשלב מאוחר יותר.
באמצעות ניהול קשרי לקוחות, ניתן לנהל את הקורסים במכללה
בזכות מערכת ניהול קשרי לקוחות, ניתן לתעד את ההיסטוריה של כל סטודנט מהרגע בו הוא נרשם למכללה ביום הפתוח. ניתן לעקוב אחר כל סטודנט ולראות אילו קורסים הוא בחר אילו מלגות הוא קיבל, אילו ציונים יש לו ועוד. מעקב זה ממשיך אחר כל סטודנט עד תום הלימודים. המערכת עצמה, עוזרת לתכנן תכנית מפורטת יותר של קורסים ומסלולי לימוד. תוכנות של הנהלת חשבונות והנפקת קבלות לכמות עצומה של סטודנטים הופכת להיות פחות מייגעת ופשוטה בזכות מערכת של ניהול קשרי לקוחות, ניתן לראות מי שילם ומי עדיין מתעכב בתשלום שכר הלימוד וכמה תשלומים נותרו עד לסיום לימודיו של כל סטודנט.
בזכות ניהול קשרי לקוחות, אין יותר אי הבנות עם הלקוחות
קורם מקרים בהם חברות ותאגידים, אינם מסתדרים עם לקוחותיהם, פשוט אין כימיה ביניהם, תוכנת ניהול קשרי לקוחות, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לתעד את כל השיחות עם הלקוחות המערכת ובכך למנוע אי הבנות מיותרות וכאבי ראש, הכול רשום, כולל התאריכים בהם התנהלו השיחות ואפילו השעה המדוייקת.