ניהול קשרי לקוחות

כלי ניהול קשרי לקוחות של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות מספק גמישות מרבית לארגונים קטנים, כמו גם לארגונים בינוניים וגדולים.

ניהול קשרי לקוחות – ניהול נגיש ואינטואטיבי

קיימות כיום בשוק עשרות תוכנות CRM לניהול קשרי לקוחות, CRM לעסק, CRM למשרד אך מה שמייחד את Mybusiness CRM והופך אותה למערכת ה Webית המובילה בישראל הוא הנגישות הגבוהה ואופן ההפעלה האינטואטיבי שלה. יתרונות אלה מאפשרים אף לאנשים חסרי רקע נרחב בתוכנות מחשוב להסתדר עימה בקלות ובטבעיות. ניהול קשרי לקוחות הוא משימה מורכבת הדורשת כישורים ניהוליים, תקשורתיים ומקצועיות רבה, ואין כל צורך שתהיו אנשי מחשבים מתוחכמים. על בסיס תובנה חשובה זו, תוכנן כלי הניהול Mybusiness באופן שלא ידרוש מהמשתמשים כישורים אנליטיים מעמיקים והיכרות יסודית עם תחום המחשוב. הפונקציות המתקדמות של תוכנה לניהול עסק תוכנת Mybusiness CRM הן פשוטות לתפעול וניתן להיכנס אליהן מכל מחשב באמצעות הזנה של שם משתמש וסיסמא באתר ברשת האינטרנט. המערכת הותאמה במיוחד לצרכים של עסקים נותני שירות ויכולותיה המודולאריות והאינטגרטיביות מאפשרות לכל ארגון להתאים אותה לצרכיו הייחודיים, ללא מאמץ מיוחד ולשלבה בכלים הנוספים המשמשים אותו.
Mybusiness הנה תוכנת SAAS CRM, כלומר תוכנת CRM המאוחסנת על שרתים שלנו והגישה אליה הנה באמצעות האינטרנט. שימוש ב- Mybusiness CRM אינו כרוך בהשקעה ברכישת תוכנה ובעלויות נוספות שתדרשו להשקיע בהתאמות, בממשקים או בשרתי חומרה יקרים. עלות השימוש היא על בסיס מספר המשתמשים בתוכנה.

מה נותנת לכם Mybusiness CRM?

באמצעות כלי הניהול החדשני של Mybusiness CRM, תוכלו:

  • להפיק כל דו"ח הדרוש לכם
  • לבצע תיעוד וניהול קשרי לקוחות מלא מול הלקוחות השונים
  • לנהל מכירות ולנצל הזדמנויות עסקיות
  • לערוך תחזיות של מכירות, שיווק
  • לנהל קמפיינים
  • לנהל את שירות לקוחות
  • לנהל הסכמים וחוזים
  • לנהל את הפרויקטים והשעות המושקעות בהם
  • לנהל את המשרד באמצעות מערכת Back Office פשוטה ומקצועית

ניהול קשרי לקוחות ע"י התוכנה המתאימה ביותר

כלי ניהול קשרי לקוחות של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות מספק גמישות מרבית לארגונים קטנים, כמו גם לארגונים בינוניים וגדולים. המערכת מתאימה לארגונים ממגזרים עסקיים מגוונים, החל מחברות הייטק, ועד לחברות כוח אדם, חברות בניית אתרים, חברות ביטוח, גופי תקשורת, חברות ייעוץ וליווי עסקי ועוד. יעילותו ושימושיותו של כלי הניהול של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות הינן גבוהות במיוחד, והשימוש בו מתאים לארגונים ישראלים, כמו גם לארגונים בינלאומיים הפועלים בישראל או מחוץ לגבולות המדינה.

תמיכה ושירות ברמה גבוהה

כדי לגבות ולהשלים את חבילת האפשרויות המקיפה שמספק כלי הניהול המתקדם של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות, אנו מספקים לכם תמיכה ושירות לקוחות מקצועי. כלי הניהול שלנו הוא פשוט ואינטואטיבי לשימוש, ועם זאת – אנשי השירות המקצועיים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בעיה שתתעורר. אנשי התמיכה של Mybusiness ניהול קשרי לקוחות יספקו לכם תמיכה מיידית בנוגע לשאלות מקצועיות, לבעיות בשימוש, ואף ישמחו לספק לכם הדרכה מקיפה, שתשפר את רמת השימוש שלכם בתוכנה.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...