קשרי לקוחות הרחבת פתרונות באמצעות מחשוב ענן

הרחבת הפתרונות באמצעות מחשוב ענן, הופכת לנגישה וזולה וכך גם עסקים קטנים יותר רוכשים את התוכנה, הרעיון במחשוב ענן הוא שצריך מחשב שמחובר לאינטרנט. התשלום הוא על פי כמות המשתמשים במערכת ועל פי עלות חודשית קבועה. גם חברות בינלאומיות הצטרפו לאחרונה והתאימו את התוכנה שלקשרי לקוחות לפי השוק הישראלי, כל החברות האלה אף תרגמו את הממשק של המערכת לשפה העברית. ריבוי המתחרים בשוק, הגדיל את התחרות בין הספקים וע"י כך הוזיל את עלות המערכת גם לעסקים הקטנים. המערכת מנהלת רשימת לקוחות ממוחשבת שכוללת קבלת מידע וחיתוכים לפי האזורים הגיאוגרפיים.

הרחבת הפתרונות באמצעות מחשוב ענן, הופכת לנגישה וזולה וכך גם עסקים קטנים יותר רוכשים את התוכנה, הרעיון במחשוב ענן הוא שצריך מחשב שמחובר לאינטרנט. התשלום הוא על פי כמות המשתמשים במערכת ועל פי עלות חודשית קבועה. גם חברות בינלאומיות הצטרפו לאחרונה והתאימו את התוכנה שלקשרי לקוחות לפי השוק הישראלי, כל החברות האלה אף תרגמו את הממשק של המערכת לשפה העברית. ריבוי המתחרים בשוק, הגדיל את התחרות בין הספקים וע"י כך הוזיל את עלות המערכת גם לעסקים הקטנים. המערכת מנהלת רשימת לקוחות ממוחשבת שכוללת קבלת מידע וחיתוכים לפי האזורים הגיאוגרפיים.

ניהול הזמן הוא נתון קריטי בעסקים הקטנים

פעולות  בעסקים הקטנים כמו שליחת מיילים, ניוזלטר, תזכורות ללקוחות ולעובדים על ניהול משימות ומעקב אחרי הצעות מחיר במערכת קשרי לקוחות  יחסכו זמן כך שכל לקוח יטופל באופן מידי. כל המידע מתועד במערכת ואפשר לשלוף את המידע בכל זמן אפשרי.

מעקב אחר תפוקת העובדים

במערכת קשרי לקוחות ניתן לעקוב אחר תפוקת העובדים מרגע פניית הלקוח ועד סגירת העסקה. מנהל החברה יכול לעקוב אחר פעילות של כל עובד , מי מהעובדים סגר יותר עסקאות וכיצד הוא פעל לסגירת העסקאות כמו זמן חזרה ללקוח, שיחות טלפון, שליחת מיילים ומסרונים, הצעות מחיר ועוד. כשמנהל החברה שולט בנתונים אלה, הוא יכול לייעל את העובדים ולגרום להם להגדיל את המכירות לפי  דוח פעולתם במערכת קשרי לקוחות.

שיפור בהכרת הלקוחות של החברה

על פי הנתונים שאוספת המערכת של קשרי לקוחות ניתן ללמוד על אופי הלקוחות ועל ההעדפות שלהם. ניתן לנתח נתונים אלה וע"י כך, להציע ללקוחות את המוצרים המועדפים עליהם. שיטה זו, מגדילה את הרווחיות בחברה. מערכת קשרי לקוחות, מגבירה את היעילות של החברה והיא אף כוללת כלים לניהול הליכים הקשורים לתחום קשרי לקוחות כמו מודולים שונים לניהול מתחרים, קמפיינים וניהול הצעות מחיר. זכרו כי ידע = כוח, הנתונים שמספקת המערכת יכולים להצביע על נקודות תורפה בהתנהלות החברה שדורשות שיפור מצד העובדים והכוונה ע"י מנהלי החברה.

מאמרים נוספים

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...

למה צריך אפליקציית CRM לעסק?

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
אפיון מערכת crm

על איפיון ופיתוח מערכות CRM

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
Call center

סנכרון יומן גוגל

מה אם נגיד לכם שאתם מרחק של לחיצת כפתור אחד מביצוע סנכרון בין היומן של גוגל ויומן המערכת שלכם? הכנו לכם מדריך מקוצר ש...
מערכת לניהול קמפיינים

מערכת לניהול קמפיינים

ניהול קמפיין טוב ויעיל, זו דרך בדוקה להגיע ללידים רלוונטים המובילים להמרות. בזכות מערכת My Business CRM תוכלו לקבל מע...
crm בעברית

מערכת crm בעברית

במציאות המהירה והדינאמית של עולם העסקים המודרני, שמירה על קשר חזק ורציף עם לקוחות זו משימה מאתגרת ובעלת חשיבות עליונה...

מערכת לניהול מכירות

מערכת לניהול מכירות בית העסק שלכם – כדי להוביל את העסק קדימה ניהול מערך המכירות של עסק, המושתת בדיוק על כך, הוא עניי...