הרחבת הפתרונות באמצעות מחשוב ענן, הופכת לנגישה וזולה וכך גם עסקים קטנים יותר רוכשים את התוכנה, הרעיון במחשוב ענן הוא שצריך מחשב שמחובר לאינטרנט. התשלום הוא על פי כמות המשתמשים במערכת ועל פי עלות חודשית קבועה. גם חברות בינלאומיות הצטרפו לאחרונה והתאימו את התוכנה שלקשרי לקוחות לפי השוק הישראלי, כל החברות האלה אף תרגמו את הממשק של המערכת לשפה העברית. ריבוי המתחרים בשוק, הגדיל את התחרות בין הספקים וע"י כך הוזיל את עלות המערכת גם לעסקים הקטנים. המערכת מנהלת רשימת לקוחות ממוחשבת שכוללת קבלת מידע וחיתוכים לפי האזורים הגיאוגרפיים.
ניהול הזמן הוא נתון קריטי בעסקים הקטנים
פעולות בעסקים הקטנים כמו שליחת מיילים, ניוזלטר, תזכורות ללקוחות ולעובדים על ניהול משימות ומעקב אחרי הצעות מחיר במערכת קשרי לקוחות יחסכו זמן כך שכל לקוח יטופל באופן מידי. כל המידע מתועד במערכת ואפשר לשלוף את המידע בכל זמן אפשרי.
מעקב אחר תפוקת העובדים
במערכת קשרי לקוחות ניתן לעקוב אחר תפוקת העובדים מרגע פניית הלקוח ועד סגירת העסקה. מנהל החברה יכול לעקוב אחר פעילות של כל עובד , מי מהעובדים סגר יותר עסקאות וכיצד הוא פעל לסגירת העסקאות כמו זמן חזרה ללקוח, שיחות טלפון, שליחת מיילים ומסרונים, הצעות מחיר ועוד. כשמנהל החברה שולט בנתונים אלה, הוא יכול לייעל את העובדים ולגרום להם להגדיל את המכירות לפי דוח פעולתם במערכת קשרי לקוחות.
שיפור בהכרת הלקוחות של החברה
על פי הנתונים שאוספת המערכת של קשרי לקוחות ניתן ללמוד על אופי הלקוחות ועל ההעדפות שלהם. ניתן לנתח נתונים אלה וע"י כך, להציע ללקוחות את המוצרים המועדפים עליהם. שיטה זו, מגדילה את הרווחיות בחברה. מערכת קשרי לקוחות, מגבירה את היעילות של החברה והיא אף כוללת כלים לניהול הליכים הקשורים לתחום קשרי לקוחות כמו מודולים שונים לניהול מתחרים, קמפיינים וניהול הצעות מחיר. זכרו כי ידע = כוח, הנתונים שמספקת המערכת יכולים להצביע על נקודות תורפה בהתנהלות החברה שדורשות שיפור מצד העובדים והכוונה ע"י מנהלי החברה.