קשרי לקוחות ומעקב אחר משימות ופרויקטים
משימות, הן בסיס לניהול תקין של עסק וניהול הפרויקטים בו. תוכנה מיוחדת המטפלת בניהול פרויקטים שכוללת ניהול ומעקב אחר משימות שונות בחברה, יכולה לעזור הרבה למנהל החברה ע"י כך שהוא יכול להקצות תפקידים לעובדיו בהתאם לפרויקט עצמו. על מנת ליצור פרויקט מקצועי, על מנהל החברה לעמוד בזמן ובעלויות של הפרויקט. לוח הזמנים של ביצוע הפרויקט יועבר לעובדים באמצעות יומן המשימות וכך העובדים יוכלו לתכנן את הזמנים עד לסיום הפרויקט. תכנון פרויקטים הינו דבר חשוב בתחום קשרי לקוחות. מימד נוסף של השוני בין המערכות של קשרי לקוחות הוא גודל החברה וצרכיה בתוכנת קשרי לקוחות. בעבר רק חברות גדולות ותאגידים יכלו להרשות לעצמן להשתמש לתוכנה זו והיא הייתה מותאמת לחברות גדולות, כיום, גם חברות קטנות יכולות להשתמש בתוכנת קשרי לקוחות, היות והתוכנה גם מותאמת לכל כיס.
קשרי לקוחות כדאי לרכוש תוכנה זו מחברות קטנות
חברה קטנה המשווקת את תוכנת קשרי לקוחות וכל מה שנלווה לה, תהיה בהרבה יותר גמישה בהתאמת המערכת והתוכנה כבור כל חברה הרוכשת אותה וכך גם יושם דגש על בתמיכה הטכנית ובליווי החברה בהמשך. הפעולות שמערכת קשרי לקוחות מעניקה היא מתן כל תשומת הלב ללקוח וכך היא גורמת לעוד לקוחות מרוצים, דבר שגורם לשימור לקוחות בחברה והגדלת המאגר. המערכת החכמה הזו, מונעת את עזיבת הלקוחות הקיימים והחזרת לקוחות שעזבו.
מערכת זו מנפיקה דוחות שמערכים את מצב החברה
במערכת קשרי לקוחות, יש תוכנת הנפקות של דוחות שונים, הדוחות נותנים מענה על הערכת מצב וכמו כן ניתן לתעד את כל תיקי הלקוחות שבעזרתם נוכל לראות מכירות עתידיות שניתן לחזות. גם דוחות של ניהול מלאי ניתן להפיק במערכת זו, הרי עסק העוסק במכירות אינו יכול להתקיים ללא דוחות וספירת מלאי. פעם היו מנהלים את ספירות המלאי באופן ידני, כיום בעידן המחשבים, הכול נעשה באמצעות המחשב, דבר שמקל עלינו את החיים ואת יעילות העבודה. הנתונים של ספירת המלאי נשמרים באופן אוטומטי במחשב וכך ניתן לעיין בהם בכל עת.