קשרי לקוחות ומעקב אחרי משימות ופרויקטים

משימות, הן בסיס לניהול תקין של עסק וניהול הפרויקטים בו. תוכנה מיוחדת המטפלת בניהול פרויקטים שכוללת ניהול ומעקב אחר משימות שונות בחברה, יכולה לעזור הרבה למנהל החברה ע"י כך שהוא יכול להקצות תפקידים לעובדיו בהתאם לפרויקט עצמו.

קשרי לקוחות ומעקב אחר משימות ופרויקטים

משימות, הן בסיס לניהול תקין של עסק וניהול הפרויקטים בו. תוכנה מיוחדת המטפלת בניהול פרויקטים שכוללת ניהול ומעקב אחר משימות שונות בחברה, יכולה לעזור הרבה למנהל החברה ע"י כך שהוא יכול להקצות תפקידים לעובדיו בהתאם לפרויקט עצמו. על מנת ליצור פרויקט מקצועי, על מנהל החברה לעמוד בזמן ובעלויות של הפרויקט. לוח הזמנים של ביצוע הפרויקט יועבר לעובדים באמצעות יומן המשימות וכך העובדים יוכלו לתכנן את הזמנים עד לסיום הפרויקט. תכנון פרויקטים  הינו דבר חשוב בתחום קשרי לקוחות. מימד  נוסף  של השוני בין המערכות של קשרי לקוחות הוא גודל החברה וצרכיה בתוכנת קשרי לקוחות. בעבר רק חברות גדולות ותאגידים יכלו להרשות לעצמן  להשתמש לתוכנה זו והיא הייתה מותאמת לחברות גדולות, כיום, גם חברות קטנות יכולות להשתמש בתוכנת קשרי לקוחות, היות והתוכנה גם מותאמת לכל כיס.

קשרי לקוחות כדאי לרכוש תוכנה זו מחברות קטנות

חברה קטנה המשווקת את תוכנת קשרי לקוחות וכל מה שנלווה לה, תהיה בהרבה יותר גמישה בהתאמת המערכת והתוכנה כבור כל חברה הרוכשת אותה וכך גם יושם דגש על בתמיכה הטכנית ובליווי החברה בהמשך. הפעולות שמערכת קשרי לקוחות מעניקה היא מתן כל תשומת הלב ללקוח וכך היא גורמת לעוד לקוחות מרוצים, דבר שגורם לשימור לקוחות בחברה והגדלת המאגר. המערכת החכמה הזו, מונעת את עזיבת הלקוחות הקיימים והחזרת לקוחות שעזבו.

מערכת זו מנפיקה דוחות שמערכים את מצב החברה

במערכת קשרי לקוחות, יש תוכנת הנפקות של דוחות שונים, הדוחות נותנים מענה על הערכת מצב וכמו כן ניתן לתעד את כל תיקי הלקוחות שבעזרתם נוכל לראות מכירות עתידיות שניתן לחזות. גם דוחות של ניהול מלאי ניתן להפיק במערכת זו, הרי עסק העוסק במכירות אינו יכול להתקיים ללא דוחות וספירת מלאי. פעם היו מנהלים את ספירות המלאי באופן ידני, כיום בעידן המחשבים, הכול נעשה באמצעות המחשב, דבר שמקל עלינו את החיים ואת יעילות העבודה. הנתונים של ספירת המלאי נשמרים באופן אוטומטי במחשב וכך ניתן לעיין בהם בכל עת.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...