ארגונים עסקיים רבים משתמשים היום בתוכנות שונות כדי לתגבר את הפעילות הגוברת של החברה. למרות שיש מערכות נפרדות שעשויות להתאים לניהול, עדיין רוב החברות נאבקות לשמור על צמיחתן.
הסיבה לכך היא שמערכות פונקציונליות מנותקות אלו גורמות לצווארי בקבוק בתהליך, ומובילות לאובדן הפרודוקטיביות בקרב העובדים. תוכנה להנהלת חשבונות פוטרת לכם את הבעיה.
משאירים את העבר מאחור
זוהי תוכנה שמסייעת לניהול כל המידע על רכישות של לקוחות, חיובים, ההתנהלות הכלכלית של העסק, ותעודות משלוח. שילוב תוכנה להנהלת חשבונות עם מערכת CRM עוזרת לכם לפנות זמן יקר, באמצעות הצגת מידע עסקי חשוב שלם, והזנת נתונים ידנית הופכת להיות נחלת העבר.
הנה כמה סיבות לכך שאתם צריכים להכניס לעסק תוכנה להנהלת חשבונות משולבת עם תוכנת CRM.
תצוגה מקיפה ומלאה של פרטי הלקוח
אחד היתרונות העיקריים בשילוב תוכנת הנהלת חשבונות עם מערכת CRM הוא הסיוע בהשגת כל פרטי הלקוחות שלכם במקום אחד.
מערכת כזאת מציגה לכם תמונה מלאה של המכירות, תשלומים, חשבוניות, ותצוגה מקיפה ומלאה של העסק שלכם מבחינה ארגונית וחשבונאית.
תהליך עסקי מהיר
בכל עסק, מידע הלקוחות מרוכז תחילה במערכת CRM, בין אם זה ליד או הזדמנות עסקית, ואז, בשלב מסוים, המידע צריך להישלח למערכת הנהלת החשבונות. על מנת לדעת מידע מסוים, הצוותים שלכם צריכים לעבור בין תוכנת CRM לתוכנת חשבונאות.
באמצעות שילוב שתי המערכות, העברת המידע יכולה להתבצע בלחיצת כפתור אחת ותוכלו לקבל את כל המידע במקום אחד.
יעילות משופרת
ללא מערכת משולבת לחלוטין, הצוותים שלכם נמצאים בסיכון לאבד את העסקאות. לדוגמא – כאשר לקוחות פונים אליכם בבקשת הבהרה הקשורה לחשבונית שנשלחה בעבר על ידי צוות החשבונאות שלכם, הנציגים שלכם צריכים לגלוש במערכות או לבקש מחברי הצוות שלהם לגשת למידע זה, מה שמוביל לעלייה בזמן התגובה ולחוויית לקוח שלילית.
ביטול כפילויות
עבודה עם שתי מערכות שונות מצריכה הזנת אותו מידע שוב ושוב. באמצעות שילוב המערכות אתם יכולים להשתמש בתוכנת ה-CRM שלכם כרכזת הנתונים שלכם על מנת להכיר את כל המידע הדרוש.
תוכנת הנהלת חשבונות חסכונית וקלה לשימוש
אחת התפיסות השגויות הנפוצות ביחס לשילוב מערכת CRM עם תוכנה להנהלת חשבונות היא שזוהי מערכת יקרה ומסובכת לשימוש. אז זהו, שלא עוד, במיוחד אם אתם מזמינים את תוכנת MybusinessCRM, שמאפשרת לכם לנהל את כל העסק בקלות וביעילות, ולחסוך זמן עבודה יקר, וכמובן להימנע מהוצאת כספים מיותרים.
המערכת שלנו מאפשרת לכם לסנכרן מידע דו כיווני שונה בין תוכנת ה-CRM לתוכנת החשבונאות. אתם יכולים להפעיל את סנכרון הנתונים ברגע או לתזמן את הסנכרון שיפעל במרווחי זמן קבועים.
עכשיו, כשיש לכם את כל המידע, אתם באמת זקוקים לסיבות נוספות? אם כן, אנחנו כאן ונשמח לענות על כל שאלה נוספת שיש לכם.