האינטרנט הפך להיות חלק משגרת חיינו, וכמו המחשב שלנו בבית הנעזר באינטרנט, כך גם כמובן בתחום העסקים. כלי חדש שנכנס לעולם העסקים נקרא תוכנה לניהול לקוחות הפך את חייהם של הרבה חברות ועסקים קטנים להתנהלות יעילה ופשוטה יותר הממקסמת את הרווחים ואת השירות ללקוחות. תוכנה לניהול לקוחות משתמשת במערכת דיוור אלקטרוני, כך שבלחיצת כפתור אחת, ניתן למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים ולהפוך אותם ללקוחות הקבועים של החברה או התאגיד. זהו כלי שיווקי בעל עוצמה המפרסם ללקוחות מבצעים, חידושים ומוצרים חדשים בחברה. ניתן לפתח מערכת קשרים איכותית עם הלקוחות באמצעות תוכנה לניהול לקוחות.
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מועדון לקוחות
השלב הראשון בהקמת מועדון לקוחות, זה לייצר זיכרון ארגוני , כמו למשל, לשים לב שכל לקוח הבא אתכם במגע חייב להיות מתועד ע"י תוכנה לניהול לקוחות. עשו סקר וחלקו את הלקוחות על פי קטגוריות, מה לקוח זה נוהג לרכוש ומה השני, מהו סדר העדיפויות של כל לקוח וכדומה. ערכו סקר, וגלו באמת מה הלקוחות שלכם רוצים, השיטה המומלצת ביותר והזולה ביותר לסקר, היא דרך הטלפון, כי אם נוציא סכומים גדולים על פרסום , אנו לא נהיה בטוחים כי פרסומים אלו ישרתו את מטרתנו. הוציאו דיוור אחד לכל מאגר הלקוחות שלכם, שילחו להם מיילים, כי זה הכי אפקטיבי והכי זול. אם חלק מהמיילים ששלחתם חזרו, אל תתפלאו כי זה סביר שכ-10% מהדואר חוזר. הסו להתקשר ללקוחות שלא הצלחתם לשלוח להם את המיילים ולברר אם כתובת המייל שלהם תקינה, באותו הזמן ערכו להם את הסקר וכך תוכלו לבצע סקר נוסף. עדכון המאגר חייבת להיות אחת מהפעולות הבלתי פוסקות וכך ,מדי חודש יתווספו לכם למאגר עוד שימות של לקוחות חדשים והמאגר שלכם יתרחב.
על מנת לנהל מועדון לקוחות עדיף שעובד יבצע זאת עבורכם
נאמנותו של עובד המעוניין להוכיח את עצמו בעבודה ולהיות יעיל היא האופציה הכי טובה עבורכם. למדו אותו כיצד להפעיל את תוכנת ניהול לקוחות. זכרו כי מועדון לקוחות היא השקעה ארוכת טווח אך בסופו של דבר היא אמורה להניב רווח לחברה, עשו את הפעולות הנכונות באמצעות תוכנת ניהול לקוחות ודאגו לעקוב אחר גרף המכירות, בהצלחה!!!