משרד שמוביל את התחום שלו הוא משרד שמתוקתק באופן תכליתי וחלק, משימותיו היומיומיות זכורות והוא מספק כר רגוע לקבלת החלטות חדשות טקטיות כאסטרטגיות, זהו משרד שהסדר נשמר בו והוא כמכונה משומנת שניתן לבקש ממנה בכול רגע פלט על מצבו העדכני של אחד מצדדי העסק, ההיסטוריה של העסק שמורה בו, וכול המטלות הבירוקרטיות, הפיננסיות, והאופרטיביות מתנהלות דרכו באופן שוטף. המשרד אמון על שימור הלקוחות של העסק, על עמידה בלוחות הזמנים וניהול הקשר עם ספקים, תיכנון מצבת כוח האדם, תשלומים וכו', עסק הישגי חייב לכן משרד שמתנהל בצורה החלקה והשקופה ביותר וזקוק לתוכנה לניהול משרד שתבטיח שאכן המשרד פועל מתוך מיקסום יעילותו, לטובת עובדיו, מטרותיו, וקשרי החוץ שלו. תוכנה לניהול משרד תבטיח שהיעילות של העסק כולו נשמרת, כול פן של העסק ניתן לבדיקה וההחלטות שנלקחות הינן לאחר בדיקה מול שיקוף המציאות שהתוכנה מספקת.
תוכנה לניהול משרד לטפל בשוטף
כאמור הצדדים שכרוכים בהפעלת עסק מרובים ודורשים פעילות רבה לקיומם, מדובר לא רק בצדדים של כניסת לקוחות חדשים אלא אלו שהם רק עצם תיפקודו הנכון של העסק ללא חובות ובתשלום בזמן לכול אחד, תוכנה לניהול משרד תוודא בפעילותה ששום פרט הדרוש לפעילות העסקית הנקיה של העסק לא יעלם מכם, כול תשלום יגובה באיזכור במערכת למורשים, כול תקבול וכול מס לכול גורם, חישובי המשכרות יהפכו קלים עם תיעוד הזמנים של העובדים ומשם כשעניני הכספים של העסק ירדו מהלב ניתן לפנות אל הגברת תפוקתו והגדלת מעגל לקוחותיו. גם שאר חישובי הזמנים יעשו קלים באמצעות התרעות לכול מועד ומועד, כניסת ספקים, הוצאת הזמנות עמידה במשימות וכו' לכול זה תוכנה לניהול משרד יכולה לתרום בממשק היעודי שלה.
תוכנה לניהול משרד משולבת CRM
תוכנה לניהול משרד של MyBusiness CRM יחודית בשילובה ניהול לקוחות תחת אותו ממשק קל ונהיר, מעתה כול פרט בהתקשרות עם לקוח, כול משימה שבקצה השני שלה עומד לקוח – תוכלו בלחיצת עכבר להעלות את כול המידע הרלוונטי מההיסטוריה של ההתקשרות עם אותו לקוח, צורות תשלום, העדפות מיוחדות וכך תוכלו לשלוח אליו את השירות או המוצר מותאמים לפי העדפותיו בדיוק ולשמר ולחזק את נאמנותו לעסק שלכם. תוכנה לניהול משרד MyBusiness CRM נגישה מכול מחשב ללא תלות בחומרה ספציפית, המידע מאוחסן על ענן ונגיש מכול מחשב בהינתן הקוד המתאים לפי בחירתכם.