תוכנה לניהול משרד מנצח בסביבה תחרותית
המשרד הוא מרכז העצבים של החברה והעסק, מהמשרד יוצאות ההחלטות הניהוליות ובו נערכים ומתוכננים המהלכים הלוגיסטים, במשרד מבוצעות משימות החברה והעבודה השוטפת, ממנו נערכות הזמנות ויוצאות בקשות לספקים ועליו מוטלת אחריות שימור הלקוחות, המשרד הוא אכן מרכז העצבים של עסק בימינו, וכמיגוון העסקים כך השוני באיפיון ובתיפקוד שבין משרד ומשרד, גודלו, מצבת האדם העומדת לרשותו והיעדים בהם עליו לעמוד. תוכנה לניהול משרד תבטיח את ניהול מרכז העצבים כך שהגוף- העסק יפעל לפי צו התבונה לניהול מדוייק ונכון לעסק, תוכנה לניהול משרד תבטיח אצבע קבועה על הדופק, ביצוע מטלות במועדן, מעקב אחר תפוקת העובדים ונוכחותם, תנחה בנתוניה מנהלים בהחלטותיהם האסטרטגיות או היומיומיות, תסדיר את התנהלות ה-backoffice ותשקף בכול עת תמונה עדכנית ומדויקת של כול פן בהתנהלותו השוטפת של העסק.
תוכנה לניהול משרד וחשיבותה לביסוס מאגר לקוחות נאמן
מלבד הניהול השוטף והלא פשוט שתוכנה לניהול משרד הופכת לפשוט יש לה חשיבות מרכזית נוספת לפעילות המשרד, יחד עם כול התיעוד והפיקוח הרבים מאד שהיא מאפשרת, תוכנה לניהול משרד מאפשרת גם מעקב אחר התקשרות לקוחות עבר עם העסק, מידע זה חשוב ביותר לקיום העסק כי הוא מאפשר גם קבלת פידבק על רמת וטיב השירות שהעסק מציע וגם מידע על הלקוח כגון ימי הולדת, העדפות מיוחדות וכ'ו, במידע זה אפשר להשתמש כדי להציע לו ביום המיוחד של הולדתו הצעה של הנחה עבור שימוש בשירות ובכך גם להחמיא לו וגם להחזירו להשתמש בשירות, כך המשרד מביא לעסק זרם לקוחות בשימוש במודול ה ב .CRM-MyBusiness CRM – תוכנה לניהול משרד ישנו מאפיין יחודי זה הקושר בין מסד הנתונים של שירות הלקוחות והתקשרותם עם העסק בעבר ובין השירות בהווה, התוכנה יכולה להעלות באופן אוטומטי את פרטי הלקוח ביום הולדתו לדוגמא או לתת לכם שיקוף של התקשרות העבר איתו והעדפותיו המיוחדות.
ניהול מתוך שקיפות של מצב האמת של העסק
תוכנה לניהול משרד מאפשרת עבודה מתוך הבנה של העסק מכול האספקטים שלו, הוצאות קרובות מול הכנסות קרובות, יחסי תפוקה מול השגת יעדים, התמסרות עובדים לעבודה מול חישובי שכר והרכבת צוותים והגדלת מצבת השעות וכ'ו. לכן היא כלי אלמנטרי הכרחי להפעלת משרד כמרכז עצבים חד לשטח ומסודר.