ניהול פרויקטים בסביבה עסקית קטנה יכול להתגלות כמשימה שהיא אפילו מאתגרת יותר מהאתגרים שמנהלים ועובדים נתקלים בהם בחברה גדולה יותר.
לעסק גדול יש מנהל פרויקטים, מנהל שיווק, מנהל מכירות, מנהל פיתוח מוצר, ואוסף שלם של מנהלים ובעלי תפקידים שאחראים על ביצוע משימות שביחד גורמות ל"מכונה המשומנת" הזאת, שנקראת בית עסק, לתפקד ביעילות. אלא שמנהל פרויקטים בעסק קטן, מפקח על מחלקות מרובות, ויש לו עוד תפקידים מלבד הגדרת התפקיד העיקרי שלו.
הצמיחה של עסק קטן תלויה במידה רבה ברמת יעילות העבודה, ולכן חשוב לעבוד עם תוכנה לניהול עסק קטן שעוזרת לכם למקסם את הפעילות תוך שמירה על איזון בעומס העבודה של המנהלים וצוות העובדים.
הכלים המתקדמים ביותר לעבודה יעילה ומאורגנת
חברת Mybusiness CRM מציגה תוכנה לניהול עסק קטן שמאפשרת לכם ליהנות ממגוון פתרונות ניהול פרויקטים, עם תכונות שמוגדרות במיוחד כך שתוכלו לעבוד בקבוצות קטנות או באופן אישי, ולהשיג את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר להשגת המטרה הסופית שלשמה הקמתם את העסק: הגדלת המכירות ומקסום הרווחים.
הפתרונות שתקבלו מותאמים לעסק שלכם, והתוכנה נבנתה מתוך הבנה של כל צוות, בכל בית עסק, עובד בצורה שונה וזקוק לפתרונות מיוחדים לשיפור זרימת עבודה, התייעלות השימוש במשאבים, ופתרונות שוטפים לדרישות עבודה יומיומיים שמשתנים באופן משמעותי מחברה אחת לאחרת.
במילים אחרות, התוכנה כוללת את הקריטריונים ההכרחיים לתפעול יעיל ושוטף של העסק הקטן שלכם.
התאמה אישית: מה זה אומר בדיוק לגבי העסק שלכם?
תוכנה לניהול עסק קטן פירושה תוכנה שמציעה פתרונות עבודה שמתאימים לצרכי העסק. כך, למשל, תוכנת Mybusiness CRM היא תוכנה לניהול עסק בענן, כלומר, בלי התקנה מקומית, והיא נחשבת לתוכנת ה-CRM המתקדמת בישראל. מאפייני הגמישות הגבוהים של התוכנה מאפשרים לכם להשיג מטרות ויעדים עסקיים במהירות, בזכות רכיבים חשובים כמו:
- אפשרות לנהל פרויקטים ביעילות שמושגת רק כשכל האנשים שעובדים על הפרויקט יכולים לתקשר ביניהם בקלות בכל שלב של העבודה על הפרויקט.
- התייעלות של עבודת מחלקת המכירות והשירות.
- תקשורת יעילה עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, מה שאומר שימור לקוחות ברמה גבוהה, והגדלת המכירות.
- מערכת דיוור יעילה.
- יצירת קמפיינים פרסומיים בהתאמה אישית.
כלומר, אתם נהנים מניהול יעיל של כל המשימות
התכונות המתקדמות של תוכנה לניהול עסק קטן מאפשרות לכם לנהל את כל המשימות השוטפות עם יכולת תקשורת יעילה של העובדים בינם לבין עצמם, ובינם לבין ההנהלה, כמו גם ניהול תקשורת עם לקוחות וספקים בגישה שמשדרת מתן שירות מקצועי מעולה, כשכל אחד מקבל תשובות, משובים והערות להמשך התנהלות, בזמן אמת.
כי פרויקטים מוצלחים לא יכולים להתבצע במערבולת ארגונית, ולכן כל היישומים של תוכנת Mybusiness CRM מציעים רמה מסוימת של שיתוף פעולה בתוך אפליקציות, או בשילוב מהימן עם כלי תקשורת ושיווק מתקדמים.