תוכנת crm, זה פשוט הדבר הנכון

תוכנת crm, זה פשוט הדבר הנכון אין יותר פשוט מזה, תוכנת crmהיא הכלי שמשרת חברות רבות, בארץ ובעולם. תוכנת ענן זו מסוגלת לספק פתרונות יעילים ומהירים עבור ניהול נכון של כל בית עסק ללא קשר לגודלו.

תוכנת crm, זה פשוט הדבר הנכון אין יותר פשוט מזה, תוכנת crm היא הכלי שמשרת חברות רבות, בארץ ובעולם. תוכנת ענן זו מסוגלת לספק פתרונות יעילים ומהירים עבור ניהול נכון של כל בית עסק ללא קשר לגודלו. אם מדובר על ניהול של קמפיינים לצרכי שיווק, אם מדובר על פרויקטים שונים או כל עניין אחר אשר מצריך תכנון רחב ממדים, תוכנת crm משלבת בין ניהול יעיל ונוח של התהליך עצמו ודוחות מידע אשר נותנים תמונה רחבה יותר על כל המתרחש כגון שעות פעילות ועד לצפי של התוצאות העתידיות כגון צפי הכנסות. לא רק בגדול אלא גם על הפרטים הקטנים היא כלי ביצועי ידידותי עבור כל משמש. היא אינה נדרשת להתקנה מסורבלת ובעלות גבוהה מכיוון שאינה צריכה שום חומרה מתלווה למחשב. כמו כן, אין היא תלויה בשום שרת ולכן יכולה לעלות על כל מחשב, בכל זמן. התוכנה מודולרית ולכן ניתנת לארגון פנימי המקל על כל חברה ונוח לשימוש על פי צרכיה. באמצעותה ניתן לעקוב אחר כל התנהלות בכל רגע נתון על ידי אנשי הצוות של המשרד. בנוסף ניתן לבצע הרשאות אשר מגנות על מסמכים סודיים ולפתוח אותם בכל עת. תוכנת crm מעקב אחרי פעילות הלקוח על מנת שאף לקוח לא יאבד בשום שלב של תקשורת, ניתן להזין את המערכת הפנימית בכל מידע שקשור ללקוחות הנוכחיים והלקוחות הפוטנציאלים ועל ידי שליפה מהירה לאתר אותם במערכת. מעבר לכך היא מאפשרת פילוח נכון ומהיר של שוק הלקוחות על ידי הורדה של הלינקים (המידע שהשאירו הלקוחות באתר החברה). כל לינק הופך לערוץ תקשורת שמשרת את החברה ומאפשר ללקוח לבצע את הרכישה של המוצר או השירות המתבקש. התוכנה מאפשרת שליחת הודעות מאורגנות על פי סדר קבוע וזמן שנקבע על ידי החברה עצמה. במקרה זה כל לקוח מקבל את המידע הרצוי לו, על פי הפילוח הנכון. הודעות למייל והודעות אל הטלפון הנייד נשלחות באופן אוטומטי. כך נשמר הקשר עם הלקוח והחברה פנויה לעשייה נוספת. מעגל המכירות עולה והלקוח מרוצה מכיוון שתשומת הלב אליו מוגשת בצורה אחראית, מסודרת ומקצועית. יותר מזה, אין. CRM – הדרך אל ביצוע העסקה הינה מהירה. הוא ייחשף כמות פעמים מדודה אך עקבית אל המוצר שבו התעניין על ידי שליחת מידע אוטומטית אל המייל שלו ואל הסלולרי שלו. באופן זה החברה שומרת על הלקוח בצורה אקטיבית וחוסכת זמן על יצירת קשר על ידי מענה אנושי ומעלה את האפשרות לרכישה.

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...