תוכנת CRM, לא רק שמתעדת את הפרטים על הלקוח של החברה, אלא גם את ההיסטוריה של הרכישה שלו. החברה יכולה להציע לו מוצרים ושירות התאים לו אישית. דיוור ומיילים אודות מבצעים חדשים בחברה יכול להשפיע על קידום המכירות. תוכנת CRM מציעה לכם הזדמנות להכיר את הלקוחות של החברה באופן יותר מעמיק ובזווית ראייה רחבה. ניהול חכם של קשרי לקוחות נעשה בעזרת תוכנת CRM אשר מסייעת לאנשי המכירות של החברה לסגור עסקאות בהיקף רחב יותר, התוכנה עצמה תשפר את התקשורת עם הלקוחות ותייעל את הביצועים.
תוכנת CRM זמינה 24 שעות ומכל מקום
תוכנת CRM זמינה 24 שעות ביממה ומכל מקום בעולם גם מהמכשיר הסלולרי. כך השימוש ע"י תוכנת CRM מכילה את כל המידע העסקי לו אתם זקוקים לקידום העסק שלכם. ניתן להתחבר לתוכנה מכל מחשב שיש לו חיבור אינטרנט, אין צורך להיות מחוברים למחשב קבוע. את המידע שמספקת לכם תוכנת CRM ניתן לחלוק עם העובדים במחלקות השונות בחברה זו המהות במחשב ענן {WEB}.
תוכנת CRM אינה תלויה בטכנאי
כאשר מחשב קורס, אובדים כל פרטי התקשורת של הלקוחות, נדרש זמן עבודה ותשלום לטכנאי על מנת לתקן את המחשב, דבר זה אינו יכול לקרות אם לחברה מסוימת יש את תוכנת crm כי ניתן לגשת אל התוכנה מכל מחשב. ישנן אפליקציות נוספות בממשק האינטרנט כמו לוח שנה, תזכורות לפגישות, שליחת מיילים, ניהול עובדים, שיתוף קבצים. כל השירות הזה מסתכם רק בעלות חודשית קבועה.
ארגון נכון של העסק באמצעות תוכנת crm
כשאתם רוכשים תוכנת CRM, עליכם להגדיר מה מטרות החברה, נהלו רשימה של כל הציפיות והדרישות שלכם ומה הפונקציות שהיא אמורה להכיל. חשבו על הקלה בעומס העבודה על עובדי החברה באמצעות תוכנה זו, הרשימה מוכנה? הגישו אותה יחד עם הצעת המחיר. שלב זה חשוב מאוד לפני רכישת התוכנה, כי אחרת אל תתפלאו אם התוכנה שהזמנתם לא תשרת אתכם, היות והיא מותאמת לצרכי החברה. שלחו את הרשימה לכמה מספקי תוכנות CRM והשוו מחירים.