תוכנת CRM של חברת Mybusiness הינה תוכנה לניהול קשרי לקוחות המבוססת כל טכנולוגיות WEB. שימוש בתוכנה מאפשר לבעלי עסקים, חברות וארגונים שונים, ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות מקצועיות לצרכי ניהול קשרי הלקוחות שלהם, החל מניהול לקוחות דרך ניהול פרויקטים ומשימות ועד לניהול מערכות שיווק ומכירה.
היתרון הבולט של תוכנת CRM של חברת Mybusiness הינו אופציית החיבור והתממשקות מכל נקודת חיבור לאינטרנט. יתרון זה מאפשר לכם ליהנות ממערכת נגישה וזמינה בכל רגע נתון, מבלי הצורך והתלות בכניסה דרך מערכות המחשוב של הארגון או בית העסק שלכם.
הכניסה אל המערכת מותרת רק לבעלי הרשאה מיוחדת, האוחזים בידיהם שם משתמש וסיסמה לצרכי הכניסה למערכת. מגוון הכלים המוצעים לכם כחלק מתוכנת ה- CRM יכולים להוות עבורכם יתרון תחרותי מול המתחרים שלך. כלים כגון: סינכרון המערכת ל-גוגל ול-אאוטלוק, אפשרות ללכוד לידים ישירות מאתר האינטרנט שלכם, ומחולל כללים אוטומטיים, כל אלו ועוד, ישפרו באופן ניכר את תהליכי העבודה בארגון או בבית העסק שלכם באמצעות תוכנת ה-CRM.
חברת Mybusiness היא מהחברות המובילות בארץ בתחום התוכנה עבור מערכות CRM, ניהול קשרי לקוחות וניהול פרויקטים. החברה פועלת מאז שנת 2005 בהצלחה רבה, תוך עבודה שוטפת ואינטנסיבית מול יותר מ- 4,000 משתמשים מרוצים, שעובדים עם כלי הניהול ברמה היומיומית השוטפת. כלי הניהול של Mybusiness CRM נתפסים על ידי לקוחות החברה ככלים טכנולוגיים מובילים, המאפשרים להם לשפר את ביצועי הניהול שלהם בכל רמת הארגון או בית העסק.
הצלחת תוכנת CRM תלויה בעיקר בשלוש נקודות מפתח:
- התאמת התוכנה לצרכי הלקוח
- הטמעת המערכת בסביבת העבודה של הלקוח (כולל ליווי ושירותי תמיכה אונליין)
- פיתוח תשתיות אבטחת מידע
בתחום פיתוח תשתיות אבטחת מידע, פועלת חברת Mybusiness באמצעות בדיקות תקופתיות ברמה הגבוהה ביותר. שרתי החברה (אליהם מתחברים כלל הנתונים המוזנים במערכת) ממוקמים בישראל ובארצות הברית, והם עומדים בבדיקות הקפדניות ביותר בתחום אבטחת המידע.
אם גם אתם רוצים לשדרג את יכולות הניהול שלכם, בכל ההיבטים הארגוניים או העסקיים שלכם, זה הזמן לפנות לחברת Mybusiness, וליהנות משירותי הייעוץ המקצועיים ביותר בתחום.