מנהלים רבים מוצאים עצמם קוראים ספרים שעוסק בניהול קשרי לקוחות ותודעת שירות.
הם משקיעים משאבים רבים בשכירת יועצים מקצועיים וקיום סדנאות לשיפור השירות.
בעבור אלו שעדיין לא מכירים את מערכת ה- CRM נשמח להציג אותה ולפרט אודות היכולות שלה לסייע לכם במשימה. מדובר במערכת לניהול קשרי לקוחות שמתבססת על רשת האינטרנט. דבר אשר מאפשר נגישות למידע ולמערכת כמעט מכל מקום.
למעשה, ניתן יהיה להתחבר אל המערכת ולצפות במידע גם באמצעות מכשיר טלפון חכם.
ניהול לקוחות 24 שעות ביממה.
מערכת CRM מציעה למנהלים נגישות למידע 24 שעות ביממה. אפשר יהיה להתחבר אל המערכת גם מחוץ לשעות העבודה ולבחון את הנתונים. עסקים או חברות שפועלים מסביב לשעון זקוקים למערכת CRM.
אם תרצו לבחון את נתוני המענה או לעקוב אחר פניות שנותרו ללא מענה המערכת תאפשר זאת.
ה-CRM הוא כלי חיוני למעקב אחר תפוקת העבודה של העובדים כאשר המנהלים לא נמצאים בסביבה.
המערכת מאפשרת מעקב צמוד ואיתור מהיר של ליקויים או תקלות שעשויים לגרור אבדן לקוחות.
צעדים ראשונים לרכישת CRM
תופתעו לגלות כי ניתן לרכוש מערכת CRM בעבור בית העסק ללא כל צורך בהשקעה כספית גבוהה.
יותר ויותר ארגונים מצטרפים בכל יום לקהל הלקוחות ונהנים מהיתרונות הרבים שמביאה עמה התוכנה. מערכת CRM משמשת לניהול לידים, ניהול מכירות, ניהול מערך השירות ועוד הרבה יותר.
אם העסק שלכם זקוק לחיזוק באחד מהתחומים הללו, CRM הוא התשובה. התייעלות היא צעד הכרחי לקראת שגשוג והצלחה עסקית, שימוש בטכנולוגיה וניתוח נתונים טכנולוגי הם מפתח להצלחה.
האפשרות לגשת את נתוני המערכת באמצעות כל חיבור אינטרנט הופכת את ה-CRM לנכס של ממש. נבהיר כי הכניסה אל נתוני המערכת מאובטחת ומותנית בהקלדת סיסמה.
ללא נתוני הגישה הללו אי אפשר יהיה לחדור אל המערכת ולקבל גישה אל הנתונים.
אבטחת מידע קריטית בכל ארגון, בבחירת מערכת ניהול עסקית יש לבחון גם את אבטחת המידע.
ללא רמת אבטחה מאוד גבוהה המערכת מעמידה את העסק בסכנה משמעותית.
בעלי העסקים לא יוכלו להרשות לעצמם זליגת מידע אל המתחרים.