crm – מערכות התורמת לשקט הנפשי שלך בעסקים
ניהול נכון של כל בית עסק, נעשה באמצעות מערכות crm. זוהי תוכנה המשרתת המון בתי עסק בארץ ובעולם. ידוע לכולם כי שימור לקוחות וניהול נכון בעסק, הוא הערובה של עסק מצליח. מידע שהשאירו לקוחות בחברה, מקבלת מיד מענה אוטומטי, אין צורך במענה אנושי, וכך כוח האדם יכול להיות עסוק בשאר תחומים בחברה, דבר שמייעל לנו את הזמן בעסק. אם איבדת את הרגליים והידיים בעסק, יש סיכוי שפספסת הרבה דברים וביניהם את הדבר הכי חשוב וזה הלקוחות שלך, אם תרכוש את מערכות CRM זה לא יקרה לך, המערכת מארגנת ומייעלת את העסק ולא מפספסת שום דבר. הספריות והקבצים נשמרים בה, וגם ההיסטוריה של הלקוחות על כל פרטיהם, כל השארת הודעה זוכה במענה ופרטים. מערכות CRM יכולה לפקח על פרויקטים וקמפיינים, התוכנה מגדירה את כל המשימות באופן מדויק ומסנכרנת גם את הרשימות של אנשי הקשר.
מערכות CRM מיועדת גם עבור המוקד הטלפוני בעסק
היכולת של מוקד טלפוני יעיל ואיכותי, יכול לעשות הבדל גדול בשירות הלקוחות. האיסוף והאחסון של הנתונים, מאפשרת למוקדנים לטפל מהר ובאופן יעיל את הלקוחות של החברה. הפניות מגיעות למערכת הטלפונית וע"י נתב מפנה את השיחות לגורם אליו הוא מעוניין להגיע. ישנו שירות של מענה אוטומטי הזמין במשך 24 שעות. במערכות CRM יש גם מערכת להנפקת דוחות לצורך מעקבים שונים. הנתונים של בקשת הלקוח נשמרים במערכת ועוד לפני שנוצר הקשר הראשוני בין הלקוח והמוקדן\נית, המוקדן כבר יודע במה המדובר, זהו שירות המקצר גם את זמן מתן השירות עבור הלקוח וגם את הזמן של המוקדן\נית.
תכנון של עבודה נכון- זו ההצלחה לעסק
כל חברה שהיא מכובדת חייבת לדאוג למערך שיתנהל באופן רציף ותקין. על מנת להצליח במשימות אלה על העסק להתקין מערכות CRM. כל הלקוחות, בכל התחומים אוהבים מתן יחס, לכן בזכות מערכות CRMהלקוח מקבל יחס ומענה מהיר. ברגע שמערכות ה-CRM, מזהה לקוח היא שולחת לו מייל או מסרון, ובכך היא שומרת על הלקוח.