תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

דוחות

הדוחות הם אחד מהכלים העיקריים הנדרשים לעבודה השוטפת במערכת CRM. במערכת MyBusiness כל משתמש יכול ליצור לעצמו מספר דוחות ייעודיים למציאת תוצאות אופטימליות והן לשלוט על העמודות והערכים המוצגים בטבלת המערכת. במאמר זה נעבור על הצעדים שיש לבצע על מנת לייצר ולשמור דוחות וכן להגדיר דוח כברירת מחדל.

1. ניכנס למסך הדוחות מהתפריט הראשי של המערכת.

2. לחיצה על החץ מצד שמאל של הכותרת "שם הדו"ח"  יפתח את תפריט הדוחות. לחצו על האפשרות "צור דוח חדש". לאחר הלחיצה יפתח חלון ובו מספר לשוניות הדרושות להגדרת הדוח.

3. בלשונית הראשונה "הגדרות" – אנא הכניסו את שם הדוח שלכם. בחרו את הטבלה עליה אתם רוצים להפעיל את הדוח. סמנו את התיבה במידה וברצונכם שזו תהיה ברירת המחדל. כלומר, במידה וברצונכם שבכל כניסה למודול, דוח זה זו יהיה הראשון שיוצג.

לצורך הדגמה ניצור דוח שמציג את כל תהליכי המכירה הפתוחים.




4. בלשונית הבאה בשם "עמודות לטבלה" עליכם לבחור את השדות שתרצו שיוצגו בטבלה כעמודות לאחר שליחת טופס החיפוש. כלומר, מלבד האפשרות לאפיין את החיתוכים של החיפוש (אותם נגדיר בשלב הבא), ניתן גם לאפיין את הערכים שאתם רוצים שיוצגו בטבלה. בלשונית זו שתי רשימות. בצד ימין מוצגים השדות האפשריים לבחירה מתוך המערכת, ובצד שמאל השדות שיוצגו בטבלה לאחר בחירתכם. לדוג': במידה והינכם בעולם המכירות וברצונכם לייצר דוח שיאפשר לכם לכלול פרטים אודות שם הלקוח, עליכם לבחור את שדה "AccountId.Name" ולהעבירו מהצד הימני לצד השמאלי כדי להציג בטבלה בדוח הרלוונטי.



5. בלשונית הבאה בשם "הגדרת עמודות" ניתן לתרגם את שמות העמודות לעברית בעמודת "שם עמודה בתצוגה".



6. בלשונית הבאה עליכם להגדיר את החיתוך/הסינון הייעודי לטופס החיפוש. הכפתור "הוסף שדה חדש" מאפשר להוסיף חיתוכים.

לחיצה על כפתור זה תחליף את המסך ותבקש ממכם לבחור שלושה פרטים:

-   הימני: שם השדה מהמערכת לפיו תרצו לסנן. נחזור לדוגמה שלנו: במידה וברצונכם לראות רק תהליכי מכירה פתוחים נבחר את שדה "SaleStatusId"

-   האמצעי: סוג החיתוך שברצונכם להפעיל. לדוג': הערכים שמכילים את סטטוסי המכירה הפתוחים, נבחר את "not contained in", כלומר מה שלא הסטטוס הנבחר

* שימו לב- אפשרויות החיתוכים משתנות בהתאם למידע שבשדות. למשל עבור שדות תאריכים יופיעו סוגי חיתוך אחרים.

-   השמאלי: ערך עבור החיתוך. במידה ותמלאו ערך זה, בכניסה לעמוד הטבלה תהיה מסוננת לפי הערך הנבחר. בדוגמה שלנו נבחר את הערכים "הושלמה" ו"נכשלה" וכך נראה רק את תהליכי המכירה הפתוחים.


7. בלשונית האחרונה ניתן לשתף את השאילתא שיצרתם עם משתמשים נוספים במערכת או עם פרופילים אחרים שמוגדרים במערכת.

עליכם לסמן את הפרופילים/משתמשים הרצויים ולשמור.



הדוח שנראה במסך הדוחות:


1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM