מכירות

MyBusiness מציעה חוויה חדשה של ניהול המכירות בארגון, שטרם נראתה במערכות ישראליות אחרות ומקורה בסטנדרטים של מערכות בינלאומיות.

No data was found

מייביזנס מציעה חוויה חדשה של ניהול המכירות בארגון, שטרם נראתה במערכות ישראליות אחרות ומקורה בסטנדרטים של מערכות בינלאומיות.

ניהול המכירות מתבצע בברירת המחדל דרך ממשק הנקרא פייפליין. ניתן לראות את המכירות גם בצורה טבלאית בלחיצה על הכפתור "טבלה" לעיל.

בפייפליין המכירות מסודרות על גבי לוח אשר כל עמודה בו מייצגת שלב בתהליך המכירה, בהתאם לשלבים שהגדרתם בניהול המערכת. בכל עמודה מופיעים כרטיסים – כל אחד מהם מייצג מכירה.

תחת המכירה מופיעים מספר פרטים: שם המכירה, סכום המכירה, תאריך ההתקשרות הבאה והלקוח המקושר למכירה. שימו לב כי במידה והגדרתם כראוי את תאריך ההתקשרות הבא, הגבול הימני של הכרטיס ישנה את צבעו ביחס לתאריך.

–      אדום: מכירות שזמן ההתקשרות שלהם עבר.

–      כתום: מכירות שזמן ההתקשרות שלהם מוגדר עבור היום.

–      ירוק: מכירות שזמן ההתקשרות עבורם הינו בעתיד.

פייפליין הינו מסך ייעודי לעבודה עם המכירות. כל מכירה ניתנת לגרירה על פני המסך, וברגע שתניחו את המכירה בעמודה המיועדת, שלב המכירה יתעדכן לשלב בו הונחה. שימו לב כי השלבים המופיעים הינם השלבים הפעילים בלבד ועל מנת לסגור מכירה עליכם להעביר אותה לסטטוס "הצליחה" או "נכשלה" – שני מצבים המופיעים בתחתית המסך בעת הגרירה.

כל עמודה בנוסף מציינת את הסכום הכולל של המכירות באותו שלב וכן את ההכנסה הצפויה בהתאם לסיכויי ההצלחה שהגדרתם עבור אותו השלב בהגדרות המערכת.

כדי להיכנס לכרטיס המלא ולקבל פרטים נוספים אודות המכירה, יש ללחוץ על הלינק מתוך הכרטיסיה שבפייפליין.

לכרטיס מכירה אלמנטים נוספים על שאר הכרטיסים הנוספים. הכרטיס מציג בחלקו העליון, בצורה גרפית, את סטטוס המכירה, הסכום והלקוח המקושרים. ניתן ללחוץ על כל אחד משלבי המכירה בכדי להעביר את המכירה לסטטוס הנבחר. כמו כן ניתן ללחוץ על הכפתור הירוק או האדום כדי להעביר מכירה לסטטוס הצליח או נכשל על ידי הכפתור הרלוונטי בחלקו העליון של הכרטיס- בכדי לשחרר מכירה מסטטוס "הצליח" או "נכשל" במידת הצורך, יש לשנות את הסטטוס בתוך פרטי הכרטיס לסטטוס המכירה הרלוונטי.

 בצד שמאל למעלה ניתן לסנן את המכירות לפי אחראי, לקוח, תאריכים וסכומים. בנוסף ניתן להוסיף מכירה חדשה.

ניתן לערוך את הפריטים/המוצרים של הקניה הנוכחית ע"י טבלת פריטים/מוצרים שבתחתית הכרטיס.

לאחר לחיצה על כפתור פריט חדש תפתח שורה חדשה למילוי השדות הנ"ל. בחירת המוצר נעשית מתוך רשימת מוצרים אשר מוגדרים תחת הגדרות/ערכי מערכת וניתן לערוך גם אותם. בעת שינוי מחיר ליחידה וכמות, סכום המכירה הכולל מתעדכן בהתאם וכן לא ניתן לערוך אותו בנפרד (זאת בשונה מכרטיס מכירה ללא מוצרים, בו ניתן לערוך את סכום המכירה).

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
מדריך זה מציג את ממשק הניהול של צ'אטבוטים במערכת MyChat, מפרט את הכפתורים והפעולות האפשריות, ומסביר את שלבי העבודה הבסיסיים בהגדרה ועריכה של צ'אטבוט.

שליחת הודעת וואטסאפ מתוך המערכת

שליחת הודעה בפלטפורמת WhatsApp מתוך כרטיס הלקוח
grad1
סוגים-שונים01

צ'אטבוטים

צ'אטבוטים לייעול תהליכים עסקיים
grad1
Hand carrying businessman icon network - HR,HRM,MLM, teamwork & leadership concept

הגדרת לוחות זמנים לפי שעות פעילות

הגדרת לוחות זמנים לשעות פעילות לפי מחלקות
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

שימוש בסוכן AI בצ'אטבוט

שימוש בכלי AI למתן מענה מיטבי ללקוח