פניות

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

No data was found

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

כל פניה משויכת ללקוח יחיד ויש למלא עבורה בין היתר סוג הפניה,סטאטוס פניה ותעדוף, פרמטרים אלו ניתנים לשינוי תחת הגדרת טבלאות המערכת.

ניתן לסנן את הפניות לפי שדות רלוונטיים באמצעות שאילתות מתאימות (הסבר על כתיבת שאילתות מותאמות אישית ניתן למצוא כאן­). לדוגמה: סינון לפי סטאטוס פניה- סגורה/פתוחה.

בנוסף, ניתן לשנות את ערך העדיפות והצבע ע"י כניסה ללשונית ההגדרות, בחירה ב"עדיפות פניות" תחת ערכי המערכת ולחיצה על כפתור העריכה המהיר.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
מדריך זה מציג את ממשק הניהול של צ'אטבוטים במערכת MyChat, מפרט את הכפתורים והפעולות האפשריות, ומסביר את שלבי העבודה הבסיסיים בהגדרה ועריכה של צ'אטבוט.

שליחת הודעת וואטסאפ מתוך המערכת

שליחת הודעה בפלטפורמת WhatsApp מתוך כרטיס הלקוח
grad1
סוגים-שונים01

צ'אטבוטים

צ'אטבוטים לייעול תהליכים עסקיים
grad1
Hand carrying businessman icon network - HR,HRM,MLM, teamwork & leadership concept

הגדרת לוחות זמנים לפי שעות פעילות

הגדרת לוחות זמנים לשעות פעילות לפי מחלקות
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

שימוש בסוכן AI בצ'אטבוט

שימוש בכלי AI למתן מענה מיטבי ללקוח