פניות

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

No data was found

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

כל פניה משויכת ללקוח יחיד ויש למלא עבורה בין היתר סוג הפניה,סטאטוס פניה ותעדוף, פרמטרים אלו ניתנים לשינוי תחת הגדרת טבלאות המערכת.

ניתן לסנן את הפניות לפי שדות רלוונטיים באמצעות שאילתות מתאימות (הסבר על כתיבת שאילתות מותאמות אישית ניתן למצוא כאן­). לדוגמה: סינון לפי סטאטוס פניה- סגורה/פתוחה.

בנוסף, ניתן לשנות את ערך העדיפות והצבע ע"י כניסה ללשונית ההגדרות, בחירה ב"עדיפות פניות" תחת ערכי המערכת ולחיצה על כפתור העריכה המהיר.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
Image_Rise

שרת MCP שאלות ותשובות נפוצות

שאלות ותשובות נפוצות בנושא MCP וחיבור לכלי AI
grad1
איך-לעבוד-נכון01

מתן הרשאות MCP למשתמשים במערכת

כיצד להגדיר ולהעניק הרשאות MCP למשתמשים במערכת MyBusiness
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

הסבר על הכלים השונים בשרת ה-MCP של MyBusiness

פירוט הכלים השונים של שרת ה-MCP וכיצד להשתמש בהם
grad1
Call center

חיבור MCP ל- Claude.ai

איך לחבר את Claude AI ל-MyBusiness CRM דרך שרת MCP — כולל הגדרת החיבור ואימות המשתמש