תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

קבוצות דיוור


בכדי לשלוח דיוור ללקוחות, תחילה יש ליצור את הקבוצות אליהן ישלח הדיוור. מערכת mycampaigns מאפשרת לכם לארגן את הלקוחות ואנשי הקשר לפי קבוצות אשר מבוססות על חיתוכים שונים.

בכדי ליצור קבוצה חדשה, נלץ מהתפריט הימני על "קבוצות", כעת נוכל לצפות ולערוך את רשימת הקבוצות שלנו וליצור קבוצה חדשה.




בכדי ליצור קבוצה חדשה אנו נלחץ על .

בחלון הבא נגדיר את שם הקבוצה ונחליט אם אנו רוצים להשתמש בלקוחות ולידים או באנשי הקשר ממערכת הcrm.




שדה "כמות המשתתפים" מראה מצב מעודכן של כמות המשתתפים.

לאחר שבחרנו את סוג הקבוצה נוכל לבצע חיתוכים, לחצו על בכדי להחיל תנאים שונים על האוכלוסיה שבקבוצה.

בדוגמא זו נרצה לצמצמם את האוכלוסיה ללקוחות אשר נמצאים תחת "קמפיין 2".

נבחר בשדה "campaign" ונבצע חיתוך "שווה ל" - "קמפיין 2" :




ניתן לראות לאחר השמירה ששדה כמות המשתתפים התעדכן ל 2:




כעת גם ניתן ללחוץ על "צפייה בקבוצה" על מנת לראות את פרטי המשתתפים בה.


מספר דגשים:


1. אם אנו רוצים ליצור קבוצה רק של לידים, נבחר בלקוחות ולידים ונבחר בסינון הבא:

שדה - isAccount שווה ל- ריק:



2. אם אנו רוצים ליצור קבוצה החל מתאריך מסויים, נשתמש בשדה createdAt:

1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 972-3-9191833.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM