תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

שליחת דיוור

שליחת דיוור מתבצע תחת עמוד "דיוורים". בעמוד זה נוכל להגדיר את הדיוורים שלנו ולקבל נתוני שליחה לאחר השליחה, כמו כן ניתן לבצע חיפוש לדיוור הרלוונטי.

דיוור שעדיין לא נשלח יופיע בטבלה המרכזית תחת סטאטוס "לא נשלח", כמו כן נוכל לראות את סוג הדיוור, אם הוא EMAIL או SMS

בכדי ליצור דיוור חדש יש ללחוץ על .




במסך הבא ניתן שם לקמפיין הדיוור ונבחר את סוגו(sms,Email) ואת קבוצת הדיוור,נבחר את הקבוצה אותה הקמנו במדריך הקבוצות דיוור.




לאחר הגדרת הדייור נעבור לתוכן הדיוור ע"י לחיצה על לשונית "עריכת אימייל".




בלשונית זו אנו נגדיר איך נרצה שייוצג המייל השולח את הדיוור("מאת") ואת שורת הנושא של המייל("נושא").

בשלב הבא אנו נבחר את תבנית המייל ונבנה את תוכן המייל, למדריך על כך לחצו כאן.


תחת הלשונית הבאה "משתתפי הדיור" נוכל לראות את רשימת משתתפי הדיור:




הלשונית הבאה, "שליחה", הינה הלשונית ממנה נשלח את הדיוור בסוף תהליך בניית הדיוור. בחלון זה נראה את פרטי הקרדיט שלנו ואת מספר המיילים שהולכים להישלח. לאחר השליחה לשונית זו תהפוך ללשונית "פרטי דיוור" בוא נוכל לראות סטטיסטיקות על הקמפיין שיצא.




לאחר השליחה:



1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 972-3-9191833.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM