MyCampains

ברוכים הבאים ל MyCampains

No data was found

ברוכים הבאים ל MyCampains
MyCampains הינו מודות במערכת MyBusiness CRM המאפשר שליחת מידע לקבוצת נמענים לפי פרמטרים שונים.
ניתן לשלוח דיוורים ללקוחות ממערכת ה CRM בשלושה ערוצי תקשורת שונים:
1. דוא"ל
2. הודעת SMS
3. הודעת WhatsApp

את הדיוורים אנחנו נשלח לקבוצות שנגדיר לפי הפרמטרים הרלוונטיים לאוכלוסיית היעד לדיוור.

במבט העל של MyCampains אנו יכולים לראות מידע כללי על הדיוורים שנשלחו לפי טווח התאריכים שבחרנו בראש העמוד.

במקטע הראשון אנחנו נראה את כמויות ההודעות והמיילים שנשלחו לפי סוג הדיוור ואת סך כל ההודעות בתאריכים שנבחרו.

במקטע השני אנחנו נראה את פירוט המיילים והיתרות ותחתיו את כמות המיילים לפי סוג המנוי ומחירון ההודעות ורכישת קרדיט.

רכישת קרדיט

לחיצה על רכישת קרדיט תפתח לנו חלון לרכישה באשראי:

רכישת קרדיט

יש לשים לב שעלות שלית הודעה, או מייל מעבר למגבלת המנוי הינה 2 אגורות להודעה.

בשדה קרדיט לרכישה אנו נזין את סכום הכסף שאנו רוצים להוסיף לקרדיט. כך למשל עבור שליחת 10,000 הודעות יש לרכוש קרדיט של 200 ש"ח.

בתחתית מבט העל ניתן לראות טבלאות של הדיוורים האחרונים שנשלחו לפי סוג הדיוור. לחיצה על סמל העין ליד דיוור מסויים תפתח את כרטיס הדיוור וכך ניתן לראות את המידע של הדיוור שנבחר.

על מנת ללמוד עוד על MyCampains, זמינים עבורכם המדריכים הבאים:

הגדרת חשבון WhatsApp

קבוצות דיוור

שליחת דיוור

עריכת תבניות מייל

דפי נחיתה

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.