שאילתות

השאילתא היא אחד מהכלים העיקריים הנדרשים לעבודה השוטפת במערכת CRM. במערכת MyBusiness כל משתמש יכול ליצור לעצמו מספר טפסי חיפוש ייעודיים למציאת תוצאות אופטימליות והן לשלוט על העמודות והערכים המוצגים בטבלת המערכת.

No data was found

השאילתא היא אחד מהכלים העיקריים הנדרשים לעבודה השוטפת במערכת CRM. במערכת MyBusiness כל משתמש יכול ליצור לעצמו מספר טפסי חיפוש ייעודיים למציאת תוצאות אופטימליות והן לשלוט על העמודות והערכים המוצגים בטבלת המערכת. במאמר זה נעבור על הצעדים שיש לבצע על מנת לייצר ולשמור שאילתות וכן להגדיר שאילתא כברירת מחדל.

1)     מעל כל טבלה במערכת מופיע טופס חיפוש בעל שדה יחיד בשם "שם מכיל". זהו השדה היחיד בשאילתת המערכת של MyBusiness – שם השאילתא, "לפי שם", מופיע בכותרת שמעל קו ההפרדה, בצבע כחול כהה.

2)     לחיצה על החץ מצד שמאל של הכותרת "לפי שם" יפתח את תפריט השאילתות. לחצו על האפשרות "צור שאילתא חדשה" . לאחר הלחיצה יפתח חלון ובו מספר לשוניות הדרושות להגדרת השאילתא.

3)     בלשונית הראשונה "הגדרות" – אנא הכניסו את שם השאילתא שלכם וכן סמנו את התיבה במידה וברצונכם שזו תהיה ברירת המחדל. כלומר, במידה וברצונכם שבכל כניסה למודול, שאילתא זו תהיה הראשונה שתוצג.

4)     בלשונית הבאה בשם "עמודות לטבלה" עליכם לבחור את השדות שתרצו שיוצגו בטבלה לאחר שליחת טופס החיפוש. כלומר, מלבד האפשרות לאפיין את החיתוכים של החיפוש (אותם נגדיר בשלב הבא), ניתן גם לאפיין את הערכים שאתם רוצים שיוצגו בטבלה.

בלשונית זו שתי רשימות. בצד ימין מוצגים השדות האפשריים לבחירה מתוך המערכת, ובצד שמאל השדות שיוצגו בטבלה לאחר בחירתכם.

לדוג': במידה והינכם בעולם הלקוחות וברצונכם לייצר שאילתא שתאפשר לכם לכלול פרטים אודות מספר הח.פ. או תעודת הזהות של הלקוח, עליכם לבחור את שדה "מספר ח.פ./ת.ז" מהצד הימני לצד השמאלי כדי להציג בטבלה בשאילתא הרלוונטית.

5)     בלשונית הבאה עליכם להגדיר את החיתוך הייעודי לטופס החיפוש. הכפתור "הוסף שדה חדש" מאפשר להוסיף חיתוכים.

לחיצה על כפתור זה תחליף את המסך ותבקש ממכם לבחור שלושה פרטים:

–   הימני: שם השדה מהמערכת אותו ברצונכם לחתוך. נחזור לדוגמא שלנו: במידה וברצונכם לחפש לקוחות לפי תעודת הזהות של המשתמש עליכם לבחור את שדה זה בצעד הראשון.

–   האמצעי: סוג החיתוך שברצונכם להפעיל. לדוג': אם תעודת הזהות של המשתמש הינה 123456789 ותבחרו באפשרות "שווה ל" יהיה עליכם להכניס את מספר תעודת הזהות המלא של המשתמש על מנת לקבל תוצאה חזרה מהמערכת. לעומת זאת, במידה ותבחרו באפשרות "מכיל" תוכלו להקיש כל מחרוזת שהינה חלק מתעודת זהות זו על מנת לקבל תוצאות – למשל הערך 456 יחזיר את הלקוח עם תעודת הזהות שבדוגמא. * שימו לב- אפשרויות החיתוכים משתנות בהתאם למידע שבשדות. למשל עבור שדות תאריכים יופיעו סוגי חיתוך אחרים.

–   השמאלי: ערך עבור החיתוך. במידה ותמלאו ערך זה, בכניסה לעמוד הטבלה תהיה מסוננת לפי הערך הנבחר. מרבית הלקוחות בוחרים להשאיר את שדה הערך ריק בכדי להכניס בכל פעם את הערך הנבחר בצורה דינאמית בכל סינון.

6)     בלשונית האחרונה ניתן לשתף את השאילתא שיצרתם עם משתמשים נוספים במערכת או עם פרופילים אחרים שמוגדרים במערכת.

עליכם לסמן את הפרופילים/משתמשים הרצויים ולשמור. 

רק מי שיצר את השאילתא יכול לערוך אותה. המשתתפים ששותפו יוכלו לצפות בשאילתא בלבד ללא אפשרות עריכתה.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.