תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

שליחת אימייל מתוך המערכת


ניתן לשלוח אימיילים מתוך מערכת MyBusiness.

ניתן דוגמה עבור חשבונות Gmail  וOffice365:


חשבון Gmail -


בכדי לשלוח אימיילים מחשבון Gmail באמצעות המערכת, קודם כל יש להיכנס להגדרות חשבון הGmail (דרך My Account) , ללחוץ על Sign in & security ולגלול מטה עד הכותרת Apps with account access. אם Allow less secure apps אינו מופעל, יש להפעיל אותו.


כעת יש להיכנס ללשונית "הגדרות" שבתפריט הצד של המערכת, לאחר מכן ללחוץ על "משתמשים" ולבחור את המשתמש שנרצה להגדיר את המייל שלו לשליחת מיילים מתוך המערכת. בכדי לפתוח את הגדרות האימייל יש ללחוץ על כפתור ה Edit של המשתמש הרלוונטי ולפתוח את לשונית Email settings.


נמלא את השדות באופן הבא:

SMTP Server- smtp.gmail.com

SMTP User- חשבון Gmail פעיל ממנו תרצו לשלוח את האימייל.

SMTP Password- סיסמת חשבון הGmail הנ"ל.

SMTP Port- 465

יש לסמן את רובריקת SSL

Sender Email- אותו חשבון הGmail שהוכנס כ- SMTP User. חשבון זה יוצג למקבל האימייל ככתובת מייל השולח.

Sender Name- שם השולח שיוצג למקבל האימייל.




בכדי לבדוק שהפרטים הוגדרו נכונה נלחץ על כפתור  במידה והפרטים הוגדרו נכונה תעלה ההודעה המופיעה מטה ותשלח הודעה של ווידוא שליחה למייל משתמש הGmail שהוכנס.



לאחר שעלתה ההודעה הנ"ל, ניתן ללחוץ על כפתור Apply כדי לשמור את ההגדרות שהוכנסו.

כעת ניתן לשלוח מייל מתוך המערכת. בכדי לעשות זאת, יש להיכנס לאחד מכרטיסי המערכת (לקוח, איש קשר וכו') וללחוץ על כפתור לעבור ללשונית "אימייל" , לערוך את פרטי האימייל ולשלוח אותו. במסך זה ניתן לראות שהחשבון הוגדר נכונה (החשבון הרשום עבור המשתמש הפעיל באתר, מופיע אוטומטית כשנפתח מסך כתיבת המייל, בשורה "מאת").




בתום התהליך, יש לחכות מספר שניות וניתן יהיה לראות בציר הזמן שהאימייל אכן נשלח:




חשבון Office365-


בכדי לשלוח מייל מחשבון Office יש למלא את השדות באופן הבא:

SMTP Server- outlook.office365.com

SMTP User- חשבון אימייל של Office פעיל ממנו תרצו לשלוח את האימייל.

SMTP Password- סיסמת חשבון ה Officeהנ"ל.

SMTP Port- 587

אין לסמן את רובריקת SSL

Sender Name- אותו חשבון ה Officeשהוכנס כ- SMTP User. חשבון זה יוצג למקבל האימייל ככתובת מייל השולח.

Sender Email- שם השולח שיוצג למקבל האימייל.

 

-המשך התהליך זהה לתהליך שליחת המייל דרך חשבון Gmail.

 

 

*יש לציין כי במסך הגדרות האימייל ניתן להגדיר גם שרתי דואר אחרים, הדוגמאות של השרתים של google  ו office ניתנו לשם המחשה.

 

1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM