דוחות הכנסות

מערכת mybooks שומרת על כל נתוני המסמכים שהופקו דרכה ומפיקה עבור העסק שלכם דוחות של המסמכים הנ"ל לפי סוג המסמך. בתפריט הצד, תחת שדה "דוחות" ניתן למצוא את לשונית "דוחות הכנסות" בכדי להפיק את הדוחות הנ"ל.

No data was found

מערכת mybooks שומרת על כל נתוני המסמכים שהופקו דרכה ומפיקה עבור העסק שלכם דוחות של המסמכים הנ"ל לפי סוג המסמך. בתפריט הצד, תחת שדה "דוחות" ניתן למצוא את לשונית "דוחות הכנסות" בכדי להפיק את הדוחות הנ"ל.

דוחות אלו מתייחסים לחשבוניות (כולל חשבונית מס קבלה) שהופקו ע"י המערכת והם מתחלקים ל4 סוגי דוחות :

  • מפורט- ניתן לחפש דוחות רלוונטיים לפי טווח תאריכים ולצפות בנתונים ובמסמכים שהופקו ע"י לחיצה על לחצן 
  • מפורט לפי מוצרים- ניתן לחפש דוחות רלוונטיים לפי טווח תאריכים ולפי שם מוצר ולצפות בנתונים בטבלה.

*עבור שני סוגי הדוחות המצוינים מעלה, ניתן למיין את הטבלה בלחיצה על שדותיה וכן לייצא את הדוחות לאקסל ע"י לחיצה על ועל הלחצן שנפתח בעקבות כך:.

  • סיכומי לפי מוצרים- ייצור והצגת דיאגרמה המחולקת לפי המוצרים השונים של העסק והכנסות העסק בטווח תאריכים רצויים.

*הסכומים המוצגים בדף זה הינם סכומים לפני מע"מ והנחות.

  • סיכומי לפי חודשים- ייצור והצגת גרף המחולק לפי החודשים בטווח התאריכים הרצוי והכנסות העסק בטווח זה.

*הסכומים המוצגים בדף זה הינם סכומים לאחר מע"מ והנחות.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.