הגבלת IP

הגדרת אבטחה של הגבלת IP במערכת מאפשרת להגדיר כתובת IP מסוימת ו/או טווח של כתובות IP אשר רק מהן ניתן יהיה להתחבר למערכת ה-CRM.

No data was found

הגדרת אבטחה של הגבלת IP במערכת מאפשרת להגדיר כתובת IP מסוימת ו/או טווח של כתובות IP אשר רק מהן ניתן יהיה להתחבר למערכת ה-CRM.

אפשרות זו מתאימה ללקוחות אשר יש להם טווח כתובות IP קבוע והם אינם מעוניינים לאפשר לעבוד במערכת מכתובות IP אחרות.

על מנת להגדיר כתובות IP מורשות, מנהל המערכת צריך להיכנס לסביבת הפיתוח.

  בתפריט השמאלי של סביבת הפיתוח יש להיכנס ל-Databases

כניסה ל- DB for MyBusiness

בתפריט העליון כניסה ללשונית Settings

בחלק העליון תחת Restrict login to IP ranges  יש להגדיר את כתובת ה-IP המורשת להיכנס או טווח כתובות, לדוגמא –

הגדרת כתובת ספציפית: 62.230.58.1

הגדרת טווח של כתובות: 125.19.23.0/24 (הטווח שהוגדר הוא 125.19.23.0-125.19.23.24)

על מנת לשמור את השינויים יש לגלול לסוף העמוד וללחוץ על Save

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.