הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים

No data was found

לאחר הגדרת ערוץ (וואטסאפ או דוא"ל) ניתן להיכנס ולהגדיר את ההרשאות הספציפיות לערוץ זה.

טרם הגדרת ההרשאות, ברירת המחדל היא שכל המשתמשים יכולים לראות ולערוך את כל הפניות. ניתן להגדיר לכל ערוץ הרשאות שונות לפי פרופילים או משתמשים.

בטבלת הערוצים, ליד ערוץ שהוקם מופיע אייקון גלגלי השיניים. לחיצה עליו תפתח את חלון ההרשאות לערוץ שנבחר.

לצד כל פרופיל או משתמש מופיעות אפשרויות ההרשאות:

  1. ללא הרשאות – פרופיל או משתמש עם הרשאה זו לא יוכל לראות או לערוך שיחות מערוץ זה בכלל.
  2. פניות שלו בלבד – פרופיל או משתמש עם הרשאה זו יוכל לראות ולערוך רק שיחות ששוייכו אליו. שיחות אלו יופיעו בתפריטים "השיחות שלי" ו"שיחות ממתינות בתור" לפי הסטטוס שלהן (ראו עוד במדריך ניהול שיחה). כמו כן, בתפריט כל השיחות הוא יראה רק את השיחות הללו.
  3. פניות שלו ולא משוייכות – פרופיל או משתמש עם הרשאה זו יוכל לראות ולערוך את כל השיחות המשוייכות אליו ואת השיחות שלא משוייכות לאף משתמש. באופן זה המשתמש יוכל גם למשוך לעצמו שיחות מתוך תפריט "שיחות שטרם הוקצו".
  4. כל הפניות – פרופיל או משתמש עם הרשאה זו יוכל לראות ולערוך את כל הפניות במערכת. הרשאה זו לרוב תינתן למנהלים או מנהלי מוקדים אשר רוצים לראות את השיחות של העובדים שלהם.
לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.
grad1
Human pointing to businessman icon, Select leader concept. Marketing customer targeting concept.

תפריט מערכת MyChat ומבנה דפי השיחות

פירוט דפי השיחות השונים וההבדלים ביניהם