יצירת צ'אטבוט

מעבר על שלבי ההקמה הראשוניים וההגדרות ההתחלתיות לבניית שיחה אוטומטית עם לקוחות.

No data was found

לצורך יצירת צ'אטבוט חדש במערכת, יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. בחלון הראשי של ניהול צ'אטבוטים, לחץ על כפתור "צור בוט חדש":

2. בחר באחת משלוש האפשרויות:

  • התחלה מאפס – יצירת צ'אטבוט חדש לחלוטין
  • יצירה מתבנית – שימוש בתבניות מוכנות מראש וביצוע בהן התאמות
  • בחירה מבוט קיים – שכפול צ'אטבוט קיים וביצוע התאמות.

התחלה מאפס

אם בחרת באפשרות "התחלה מאפס", תועבר למסך הבא:

במסך זה ניתן לראות את מפת הבוט ההתחלתית טרם בניית השלבים.

על מנת להתחיל בבניית הצ'אטבוט יש ללחוץ על כפתור הפלוס (+) הירוק. לחיצה על כפתור זה תפתח את חלון סוגי הפעולה הניתנים להגדרה.

בחירת סוג הפעולה

במערכת MyChat ניתן להגדיר בצ'אטבוטים מספר פעולות שונות:

  • שליחת הודעה – שליחת הודעת המבקשת מידע מזהה (שם, טלפון וכו') או שאלה מותאמת אחרת. ראה מידע נוסף במדריך "שליחת הודעה"
  • ניתוב שיחה – העברת שיחה לנציג / סגירת שיחה / העברת השיחה לשלב אחר / העברה לבוט אחר / ניתוב לפי שעות פעילות. ראה מידע נוסף במדריך "ניתוב שיחה"
  • שימוש חכם בנתונים – איתור נתונים שהוזנו בשלבים קודמים, שימוש במידע ליצירת או עדכון רשומות, חיבור webhook. ראה מידע נוסף במדריך "שימוש חכם בנתונים"
  • שליחת הודעות מחוץ לבוט – הגדרת שליחת הודעות אימייל או SMS. ראה מידע נוסף במדריך "שליחת הודעות מחוץ לבוט"
  • הגדרות מיוחדות – הגדרת זמני פעילות ומענה אוטומטי. ראה מידע נוסף במדריך "הגדרות מיוחדות"

בחר את הפעולה המתאימה והמשך בהגדרתה לפי ההנחיות.

למידע מפורט יותר על סוגי הפעולות, עיין במדריכים הספציפיים המוזכרים לעיל.

יצירת צ'אטבוט מתבנית

אם בחרת באפשרות "יצירה מתבנית", תועבר למסך בחירת התבנית:

המערכת מציעה מגוון תבניות מוכנות לשימושים נפוצים:

  • תבניות לידים – לאיסוף פרטי לידים
  • תבניות מכירות – לתמיכה בתהליכי מכירה
  • תבניות שירות – לטיפול בפניות שירות ותמיכה

בחר את התבנית המתאימה, הזן את השם הרצוי לצ'אטבוט ושמור. ניתן לבצע בו שינויים והתאמות בהתאם לתהליך העסקי.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
Hand carrying businessman icon network - HR,HRM,MLM, teamwork & leadership concept

הגדרת לוחות זמנים לפי שעות פעילות

הגדרת לוחות זמנים לשעות פעילות לפי מחלקות
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

שימוש בסוכן AI בצ'אטבוט

שימוש בכלי AI למתן מענה מיטבי ללקוח
grad1
7-111

שליחת הודעה מחוץ לבוט

שליחת הודעות SMS או דוא"ל מתוך הבוט
grad1
9-111

שימוש חכם בנתונים

שימוש בנתונים שנאספו במהלך השיחה – לצורך יצירת רשומות, עריכתן או שליחת מידע לגורמים חיצוניים באמצעות Webhook.