כללים אוטומטיים וטריגרים – מתי נשתמש בכל אחד

במערכת שלנו ישנן שתי דרכים לביצוע אוטומציות- כללים אוטומטיים וטריגרים. במדריך זה נעמוד על ההבדלים ביניהם ונבחן דוגמאות שונות.

No data was found

במערכת שלנו ישנן שתי דרכים לביצוע אוטומציות:

  1. כללים אוטומטיים
  2. טריגרים

בשניהם המבנה הוא דומה – תנאי – תוצאה. מגדירים מה התנאי/ם שמפעילים אותם ומה התוצאה/ות הרצוית.

במדריך זה נעמוד על ההבדלים ביניהם ונבחן דוגמאות שונות על מנת להבין מתי נשתמש בכל אחד מהם.

מיקום:

טריגרים וכללים אוטומטים נבנים ומתקיימים במקומות אחרים במערכת:

  • כללים אוטומטיים – נבנים ומתקיימים בדף עצמו. למשל – בתוך כרטיס הלקוח.
  • טריגרים – נבנים ומתקיימים בטבלאות הנתונים. למשל – בטבלת ההלקוחות.

זמן פעולה:

טריגרים וכללים אוטומטיים מופעלים באופן שונה:

  • כללים אוטומטיים – מופעלים בעת ביצוע התנאי. למשל – אם התנאי הוא שינוי סטטוס מכירה, אז מיד בעת שינוי הסטטוס נראה את התוצאה של הכלל. עם זאת, המידע יישמר רק לאחר לחיצה על שמירה.
  • טריגרים – מופעלים רק לאחר שמירת הנתונים. לאחר לחיצה על כפתור "שמור וסגור" או כפתור "שמור וערוך"

אפשרויות תוצאה:

ישנן תוצאות אשר ניתן ליצר גם בכללים אוטומטיים וגם בטריגרים, אך תוצאות רבות ניתן להגדיר רק באחד מהם.

  • כללים אוטומטיים:
    • עדכון ערך בשדה בכרטיס הנוכחי
    • הסתרת שדות
    • הגדרת שדות כשדות חובה
    • הגדרת שדות לקריאה בלבד
    • הצגת הודעה
  • טריגרים:
    • עדכון כרטיס נוכחי
    • עדכון כרטיס מקושר. למשל – מתוך מכירה עדכון נתון בכרטיס הלקוח.
    • יצירת כרטיס מקושר. למשל – מתוך מכירה ליצור משימה.
    • שליחת מייל
    • שליחת SMS
    • הקפצת התראה

מידע נוסף על אופן השימוש בכל אחד מהם ודוגמאות שונות, ניתן למצוא במדריכים הבאים:

  • מדריך כללים אוטומטיים
  • מדריך טריגרים
לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
Hand carrying businessman icon network - HR,HRM,MLM, teamwork & leadership concept

הגדרת לוחות זמנים לפי שעות פעילות

הגדרת לוחות זמנים לשעות פעילות לפי מחלקות
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

שימוש בסוכן AI בצ'אטבוט

שימוש בכלי AI למתן מענה מיטבי ללקוח
grad1
7-111

שליחת הודעה מחוץ לבוט

שליחת הודעות SMS או דוא"ל מתוך הבוט
grad1
9-111

שימוש חכם בנתונים

שימוש בנתונים שנאספו במהלך השיחה – לצורך יצירת רשומות, עריכתן או שליחת מידע לגורמים חיצוניים באמצעות Webhook.