במאמר אודות ניווט המערכת הסברנו כי בכניסה לכל מודול תוכלו להיכנס לכרטיס היישות על ידי לחיצה על הלינק הכחול שלצידו אייקון, המצוי בכל מודול במערכת (במודול לקוחות -לכרטיס הלקוח, במודול המכירות – לכרטיס המכירה וכד'). במאמר זה נסביר על מבנה הכרטיס והן על הפעולות שניתן לבצע מתוך כרטיס הלקוח.
הכרטיס במערכת MyBusiness מחולק לשניים:
1) בצידו הימני של הכרטיס נמצאים פירוט מלא של השדות והמידע הנשמרים תחת הלקוח – מידע זה מחולק לכותרות משנה לנוחיותכם. שינוי הערכים המופיעים בשדות ושמירת הכרטיס על ידי הכפתור בחלקו התחתון של הכרטיס תשמור את הערכים החדשים במערכת ובכניסה הבאה לכרטיס תראו את המידע המעודכן.
2) בצידו השמאלי של הכרטיס ישנו ציר הזמן, ששומר את כל הפעילויות אשר ביצעתם במסגרת כרטיס זה. למשל: בכרטיס הלקוח יוצגו המכירות שנפתחו תחת הלקוח, הפעילויות המקושרות ללקוח זה, המשימות המקושרות ללקוח, אימיילים ששלחתם ללקוח, וכן הערות טקסט פתוחות להתכתבות פנימית שהצוות ביקש לשמור אודות הלקוח. בנוסף, ציר הזמן שומר את היסטוריית כל הכרטיסים המקושרים, ובעזרת שינוי הסינון בציר הזמן נוכל לראות גם את פרטים אלו.
בציר הזמן ניתן לבצע מספר פעולות:
– סינון ציר הזמן: במידה ואנו רוצים לצפות רק בערכים מסוימים בציר הזמן, ניתן ללחוץ על "סינון" ולסמן בתיבות אילו ערכים אנו רוצים לראות. בנוסף לאפשרויות לסנן לפי עולמות המכירות, המשימות והפעילויות. ניתן גם לאפשר צפייה בהיסטורית העדכונים של הכרטיס.
– סימון הצמדות: ניתן להצמיד כל ערך בציר הזמן לחלק העליון, במידה ומדובר בערך חשוב שדרוש התייחסות של כל מי שצופה בכרטיס. מתוך הערך הרלוונטי לחצו על האייקון שבצידו השמאלי (אייקון בצורת שלוש נקודות) ובחרו באפשרות הצמד.
– עריכת הכרטיס המקושר: ניתן לבצע עריכה מתפריט שלוש הנקודות או לחלופין ללחוץ על הלינק שמצוי בערך שבציר הזמן, לדוגמא לחיצה על "מכירה" תעביר אותי לכרטיס עריכה של המכירה עליה לחצתי.
– ביצוע פעולות חדשות: ניתן לפתוח כרטיסי מכירה, משימות, הערות, פעילויות וכן לשלוח אימיילים היישר מתוך הכרטיס על ידי לחיצה על "הוסף חדש".