לידים

מערכת MyBusiness ניתן לנהל לידים. את הליד יוצרים תחת לשונית לידים בתפריט הראשי של המערכת.

No data was found

במערכת MyBusiness ניתן לנהל לידים.

את הליד יוצרים תחת לשונית לידים בתפריט הראשי של המערכת.

ניתן להקצות לידים בצורה פרטנית או גורפת למוכרנים.

כדי להקצות ליד מסמנים אותו בצ'ק בוקס הימני.

ולאחר מכן בוחרים את הנציג ב"אחראי ליד" ולוחצים על "שייך".

כדי להפוך ליד ללקוח יש 2 אפשרויות:

הראשונה היא בצורה אקטיבית ע"י לחיצה על כפתור "המר ליד ללקוח" שנמצא בתחתית כרטיס הליד.

השנייה היא אוטומטית- ברגע שמכירה שמשויכת לליד הופכת לסטטוס "הושלמה".

שימו לב- לאחר שליד הפך ללקוח לא ניתן להחזירו להיות ליד.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.