לקוחות ואנשי קשר

מערכת MyBusiness מאפשרת יצירת כרטיס ללקוחות עסקיים ופרטיים ויצירת אנשי קשר בתוך ארגון או חברה אותם ניתן לקשר ללקוח עסקי, כמו כן גם אנשי קשר פרטיים.

No data was found

במערכת MyBusiness ניתן לנהל הן לקוחות והן אנשי קשר.

לקוחות- ניתן לייצר כרטיס ללקוחות עסקיים ופרטיים.

אנשי קשר- ניתן לייצר אנשי קשר בתוך ארגון או חברה אותם ניתן לקשר ללקוח עסקי, וכמו כן גם אנשי קשר פרטיים (למשל בני משפחה) אותם ניתן לקשר ללקוח פרטי. ניתן לשייך את אנשי הקשר ללקוח מסוים או להשאיר אותם ללא שיוך.

את כרטיס איש הקשר ניתן לייצר מתוך דף אנשי הקשר, ע"י לחיצה על כפתור "איש קשר חדש", או מתוך כרטיס הלקוח אליו תרצו לשייך את איש הקשר הנוכחי. על מנת לעשות זאת, יש לפתוח את כרטיס הלקוח הרלוונטי ובתחתית הכרטיס לערוך את אנשי הקשר המשויכים אליו: 

כל איש קשר שייוצר תחת אנשי הקשר של לקוח מסוים יעודכן אוטומטית בדף אנשי הקשר ולהפך.

בנוסף, בכל אחד מהדפים ניתן לסנן את הכרטיסים שמוצגים לפי פרמטרים שונים באמצעות כתיבת שאילתא. לדוגמה: הצגת כל אנשי הקשר שמכילים את השם "ישראל":

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.