ממשק התראות

ההתראות של המערכת עם פרטים מסוימים אודות אותה משימה/ פעילות.

No data was found

בכל מסכי המערכת תלווה אתכם כותרת עליונה.

בצידה השמאלי של הכותרת העליונה מופיע סימן של פעמון. הפעמון מנהל את התראות המערכת עבור היוזר. כלומר, בכל פעם שסימנתם במערכת בקשה לקבל התראה לגבי משימה או פעילות קרבה, תקבלו התראה לממשק ההתראות של המערכת, עם פרטים מסוימים אודות אותה המשימה/ פעילות.

ברגע שנכנסת התראה חדשה הפעמון יבצע אנימציה ויציג את מספר ההתראות החדש בצבע אדום.

לחיצה על ממשק ההתראות תאפשר:

  • "לנדנד" את ההתראה. כלומר, לבקש מהמערכת להזכירכם להציגה בשנית עוד מספר דקות/ שעות.
  • "לבטל" את ההתראה. כלומר לבקש מהמערכת לא להציגה בשנית יותר.

שימו לב! כל עוד התראה לא בוטלה היא תמשיך להיות מוצגת בממשק, אף אם צפיתם בה.

בנוסף, ניתן לסמן מספר התראות ביחד כדי לבצע "נדנוד" או "ביטול לכולן יחדיו, בעזרת התיבה מימינה של כל שורה.

כמו כן, ניתן להיכנס היישר מממשק ההתראות לכרטיס המשימה/ הפעילות הרלוונטי על ידי לחיצה על הלינק הכחול.

ממשק ההתראות הבסיסי של מייביזנס מותאם להציג משימות או פעילויות, אך שימו לב! הכלים של מייביזנס מתקדמים וגמישים. ללא צורך בפיתוח קוד, ניתן להתאים את ממשק ההתראות לכל צורך בסיסי של העסק – כך לדוגמא, ניתן לבקש כי מנהל הארגון יקבל התראה על כל מכירה חדשה מעל X שקלים או לבקש כי הנציג יקבל התראה על ליד חדש שנכנס. פנו לנציגינו על מנת שיעזרו לכם לבצע התאמות בממשק ההתראות במיוחד עבור העסק שלכם.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.