מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.
כל פניה משויכת ללקוח יחיד ויש למלא עבורה בין היתר סוג הפניה,סטאטוס פניה ותעדוף, פרמטרים אלו ניתנים לשינוי תחת הגדרת טבלאות המערכת.

ניתן לסנן את הפניות לפי שדות רלוונטיים באמצעות שאילתות מתאימות (הסבר על כתיבת שאילתות מותאמות אישית ניתן למצוא כאן). לדוגמה: סינון לפי סטאטוס פניה- סגורה/פתוחה.
בנוסף, ניתן לשנות את ערך העדיפות והצבע ע"י כניסה ללשונית ההגדרות, בחירה ב"עדיפות פניות" תחת ערכי המערכת ולחיצה על כפתור העריכה המהיר.
