פניות

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

No data was found

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

כל פניה משויכת ללקוח יחיד ויש למלא עבורה בין היתר סוג הפניה,סטאטוס פניה ותעדוף, פרמטרים אלו ניתנים לשינוי תחת הגדרת טבלאות המערכת.

ניתן לסנן את הפניות לפי שדות רלוונטיים באמצעות שאילתות מתאימות (הסבר על כתיבת שאילתות מותאמות אישית ניתן למצוא כאן­). לדוגמה: סינון לפי סטאטוס פניה- סגורה/פתוחה.

בנוסף, ניתן לשנות את ערך העדיפות והצבע ע"י כניסה ללשונית ההגדרות, בחירה ב"עדיפות פניות" תחת ערכי המערכת ולחיצה על כפתור העריכה המהיר.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
Hand carrying businessman icon network - HR,HRM,MLM, teamwork & leadership concept

הגדרת לוחות זמנים לפי שעות פעילות

הגדרת לוחות זמנים לשעות פעילות לפי מחלקות
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

שימוש בסוכן AI בצ'אטבוט

שימוש בכלי AI למתן מענה מיטבי ללקוח
grad1
7-111

שליחת הודעה מחוץ לבוט

שליחת הודעות SMS או דוא"ל מתוך הבוט
grad1
9-111

שימוש חכם בנתונים

שימוש בנתונים שנאספו במהלך השיחה – לצורך יצירת רשומות, עריכתן או שליחת מידע לגורמים חיצוניים באמצעות Webhook.