פניות

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

No data was found

מערכת MyBusiness מאפשרת ניהול מתקדם של פניות הנוצרות ע"י משתמשי המערכת.

כל פניה משויכת ללקוח יחיד ויש למלא עבורה בין היתר סוג הפניה,סטאטוס פניה ותעדוף, פרמטרים אלו ניתנים לשינוי תחת הגדרת טבלאות המערכת.

ניתן לסנן את הפניות לפי שדות רלוונטיים באמצעות שאילתות מתאימות (הסבר על כתיבת שאילתות מותאמות אישית ניתן למצוא כאן­). לדוגמה: סינון לפי סטאטוס פניה- סגורה/פתוחה.

בנוסף, ניתן לשנות את ערך העדיפות והצבע ע"י כניסה ללשונית ההגדרות, בחירה ב"עדיפות פניות" תחת ערכי המערכת ולחיצה על כפתור העריכה המהיר.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
Customer-Managed Relationship Concept - Businessman Arranging Small Wooden Blocks with Symbols on the Table.

פרופילים

במערכת מייביזנס ניתן להגדיר הרשאות לפי פרופילים / תפקידים.
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

זאפייר

במדריך זה אנו נתמקד על ביצוע פעולות מיוחדות במערכת דרך הזאפייר ללא שימוש באפליקציה של mybusiness כגון הוספת רשומה (לד...
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

Rest API

Rest API allows you to perform actions such as queries and data update.
grad1
Checklist concept, Businessman checking mark on the check boxes with marker red

Queries

After reading the next guide, you will be able to use Simbla.Query to perform different actions on many objects at on...