פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח

No data was found

ניתן לראות את השיחות המקושרות ללקוח מתוך הכרטיס שלו ב-CRM.

בכרטיס הלקוח, בלשונית ריכוז האירועים – טבלת MyChat:

לחיצה על נושא השיחה יפתח את חלון השיחה, ניתן יהיה לראות אותה ואת כל הפרמטרים שלה כפי שמופיעים ב-MyChat ואם השיחה עדיין פעילה ניתן יהיה להמשיך אותה גם מכאן.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
מדריך זה מציג את ממשק הניהול של צ'אטבוטים במערכת MyChat, מפרט את הכפתורים והפעולות האפשריות, ומסביר את שלבי העבודה הבסיסיים בהגדרה ועריכה של צ'אטבוט.

שליחת הודעת וואטסאפ מתוך המערכת

שליחת הודעה בפלטפורמת WhatsApp מתוך כרטיס הלקוח
grad1
סוגים-שונים01

צ'אטבוטים

צ'אטבוטים לייעול תהליכים עסקיים
grad1
Hand carrying businessman icon network - HR,HRM,MLM, teamwork & leadership concept

הגדרת לוחות זמנים לפי שעות פעילות

הגדרת לוחות זמנים לשעות פעילות לפי מחלקות
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

שימוש בסוכן AI בצ'אטבוט

שימוש בכלי AI למתן מענה מיטבי ללקוח