פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח

No data was found

ניתן לראות את השיחות המקושרות ללקוח מתוך הכרטיס שלו ב-CRM.

בכרטיס הלקוח, בלשונית ריכוז האירועים – טבלת MyChat:

לחיצה על נושא השיחה יפתח את חלון השיחה, ניתן יהיה לראות אותה ואת כל הפרמטרים שלה כפי שמופיעים ב-MyChat ואם השיחה עדיין פעילה ניתן יהיה להמשיך אותה גם מכאן.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.
grad1
Human pointing to businessman icon, Select leader concept. Marketing customer targeting concept.

תפריט מערכת MyChat ומבנה דפי השיחות

פירוט דפי השיחות השונים וההבדלים ביניהם