קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פנייה או הקמה של תהליכים חדשים.

No data was found

בצד השמאלי של השיחה, ניתן לקשר את השיחה ללקוח, לאיש קשר, לתהליך מכירה או לפניה.

ניתן לקשר לכרטיסים הקיימים במערכת או להקים חדשים ולקשר אליהם.

  1. בחלק העליון ניתן לקשר ללקוח ו/או לאיש קשר
  2. בחלק האמצעי ניתן לפתוח תהליך מכירה או פניה ולקשר אליהם
  3. בחלק התחתון ניתן לקשר את השיחה לתהליך מכירה / פניה קיימים המקושרים ללקוח שנבחר

זיהוי לקוח / איש קשר וקישור אוטומטי:

כאשר לקוח שולח הודעה ממספר הקיים במערכת, השיחה שתיפתח תקושר אליו באופן אוטומטי. ניתן לשנות את הקישור ידנית במידת הצורך.

התנהגות דומה מתקיימת מול אנשי הקשר במערכת – אם קיים איש קשר במערכת עם מספר טלפון זהה אז השיחה תקושר אליו.

קישור ללקוח ו/או איש קשר קיים:

אם הלקוח קיים במערכת עם מספר טלפון אחר והשיחה לא קושרה אליו אוטומטית, ניתן לקשר את השיחה אליו באופן ידני. בשדה לקוח, לוחצים על החץ למטה ותיפתח רשימת הלקוחות, ניתן להקליד את שם הלקוח ולחפש אותו. בחירת הלקוח תקשר את השיחה ללקוח.

באופן דומה ניתן לקשר לאיש קשר קיים, אם נבחר לקוח מסוים אז רשימת אנשי הקשר תציג רק את אנשי הקשר המקושרים ללקוח שנבחר.

קישור ללקוח חדש:

אם הלקוח לא קיים במערכת, ניתן להקים לקוח חדש דרך השיחה.

על מנת להקים את הלקוח יש ללחוץ על כפתור ה + שליד שדה הלקוח

לאחר מכן ייפתח בלשונית חדשה דף לקוח למילוי הפרטים. לכרטיס שייפתח יימשך אוטומטית מספר הטלפון ממנו הלקוח שלח את ההודעה, ושם הלקוח כפי שהוא רשום בחשבון הוואטסאפ שלו ומופיע בשיחה. אם ההודעה התקיימה בערוץ דוא"ל אז תימשך הכתובת ממנה שלח הלקוח את הדוא"ל לשדה אימייל. לשמירת הפרטים יש ללחוץ על כפתור "שמור וסגור".

לאחר הקמת הלקוח הוא יופיע ברשימת הלקוח בשדה הלקוח בשיחה.

קישור לאיש קשר חדש:

באופן דומה לסעיף הקודם, אם איש הקשר לא קיים במערכת, ניתן להקים איש קשר חדש דרך השיחה.

על מנת להקים את איש הקשר יש ללחוץ על כפתור ה + שליד שדה איש הקשר

גם כאן, לחיצה על כפתור ההוספה תפתח בלשונית חדשה את דף איש הקשר אליו יימשכו השם והטלפון. במידה והוגדר לפני כן קישור ללקוח אז גם פרטי הלקוח יימשכו לאיש הקשר שייפתח.

לאחר השמירה איש הקשר יופיע ברשימה ממנה ניתן לבחור ולקשר.

קישור לתהליך מכירה / פנייה קיימת:

לאחר קישור השיחה ללקוח ניתן לקשר את השיחה לתהליך מכירה ו/או לפניה קיימת ללקוח.

בצד שמאל של המסך למטה מופיעה רשימת הפניות ותהליכי המכירה של הלקוח.

  • לחיצה על אחת השורות תפתח את הפניה/המכירה בלשונית נוספת לתצוגה ועריכה.
  • לחיצה על אייקון המגנט תקשר את השיחה לפניה/למכירה
  • לחיצה על "לכל הפניות" / "לכל המכירות" תפתח את תפריט המכירות/הפניות עם סינון לפי הלקוח הנבחר ויוצגו כל הפניות/המכירות המקושרות ללקוח זה.

קישור לתהליך מכירה חדש:

אם ללקוח שנבחר אין תהליך מכירה או שהשיחה נוגעת לתהליך מכירה חדש שטרם הוקם, ניתן מתוך תפריט השיחה ליצור תהליך מכירה חדש.

במרכז החלק השמאלי של המסך, ניתן להזין את פרטי המכירה שרוצים להקים. לחיצה על החץ הכחול תפתח את כרטיס המכירה לעריכה נוספת של השדות שאינם מוצגים בשיחה.

השיחה שתוקם תהיה מקושרת באופן אוטומטי ללקוח שנבחר ולשיחה ממנה היא הוקמה.

קישור לפנייה חדשה:

בדומה להקמת המכירה, ניתן להקים פניה חדשה אם הפניות הקיימות אינן מתאימות לשיחה.

יש להזין את הפרטים המתאימים בשדות. לחיצה על החץ הכחול תפתח את כרטיס הפניה להצגה ועריכה נוספת.

הפניה שתוקם תהיה מקושרת באופן אוטומטי ללקוח המקושר לשיחה והשיחה תקושר לפניה.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.
grad1
Human pointing to businessman icon, Select leader concept. Marketing customer targeting concept.

תפריט מערכת MyChat ומבנה דפי השיחות

פירוט דפי השיחות השונים וההבדלים ביניהם